Modernizácia ciest II. triedy v okr. Snina a Vranov nad Topľou
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na modernizácií ciest s názvom: Modernizácia ciest II. triedy v okr. Snina a Vranov nad Topľou v členení na dve časti: Časť 1: Modernizácia cesty II/558 v okrese Snina Časť 2: Modernizácia cesty II/556 v okr. Vranov nad Topľou Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí samostatnú časť súťažných podkladov B.2 Opis predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je modernizácia cesty II/558 v okrese Snina, ktorá sa nachádza v katastri obcí Kolbasov a Príslop. Taktiež je navrhnutá modernizácia cestných priepustov, ktoré sa nachádzajú na predmetnej ceste v intraviláne obce Kolbasov. Stavebno-technický stav vozovky a cestných priepustov je zlý až nevyhovujúci. Cesta II/558 vrátane cestných priepustov je v správe verejného obstarávateľa - Správy a údržby ciest Prešovského samosprávneho kraja, oblasť Humenné. Cieľom stavby je odstránenie zistených porúch, nevyhovujúceho stavebno-technického stavu vozovky a to zriadením novej vyrovnávacej a obrusnej asfaltovej vrstvy, vrátane postrekov a VDZ. Taktiež je navrhnutá modernizácia priepustov v predmetnom úseku, ktorá zabezpečí ich funkčnosť a odstráni nevyhovujúci stavebno-technický stav. Modernizáciou cesty a priepustov sa výrazne zlepší ich stavebno-technický stav a životnosť, zvýši sa bezpečnosť a plynulosť cestnej dopravy v danom úseku cesty. Modernizácia vozovky je navrhnutá v 2 (dvoch) úsekoch cesty II/558. Prvý úsek sa nachádza v extraviláne obce Príslop v staničení so začiatkom v km 21,967 a s koncom v km 23,417. Celková dĺžka úseku je 1450m. Druhý úsek je situovaný v intraviláne obce Kolbasov v staničení so začiatkom v km 30,271 a s koncom v km 31,150. Celková dĺžka úseku je 1279 m. V tomto úseku sa nachádza 6 (šesť) cestných priepustov, ktoré si vyžadujú čiastočné rekonštrukčné práce. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na modernizácií úseku cesty II/556, ktorá sa nachádza v extraviláne aj intraviláne obce Ďurďoš, v katastrálnom území obce Ďurďoš. Stavebno-technický stav vozovky je zlý až nevyhovujúci. V km 4,421 a 4,601 sa nachádzajú cestné priepusty, ktoré sú v nevyhovujúcom stavebno-technickom stave a vyžaduje sa ich modernizácia. Cesta II/556 je v správe verejného obstarávateľa - Správy a údržby ciest Prešovského samosprávneho kraja, oblasť Vranov nad Topľou. Cieľom stavby je odstránenie zistených porúch, nevyhovujúceho stavebno-technického stavu vozovky a to zriadením vyrovnávacej vrstvy vo vymedzenej ploche, a obrusnej vrstvy v celej uvažovanej ploche úseku. Navrhnuté sú aj rekonštrukčné práce na priepustoch P18382 a P18380. Rekonštrukciou vozovky a cestných priepustov sa výrazne zlepší ich stavebno-technický stav a životnosť, zvýši sa bezpečnosť a plynulosť cestnej dopravy v danom úseku cesty. Modernizácia cesty II/556 je navrhovaná v staničení so začiatkom úseku v km 3,042 a s koncom úseku v km 5,796, katastrálne územie Ďurďoš. Priepust P18302 sa nachádza v staničení km 4,421 a priepust P18380 je situovaný v km 4,601. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1. Verejné obstarávanie je uskutočňované cez IS EVO na adrese https://www.uvo.gov.sk. Prístup k súťažným podkladom je bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy. Predloženie ponuky je možné cez Informačný systém EVO,ktorého správcom je ÚVO. 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup verejného obstarávania resp. neuzatvoriť zmluvu/zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak ponuková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo v prípade, ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol obstarávateľ predpokladať. 3. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže, v prípade ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Prešovský samosprávny kraj, vyzvať na uzatvorenie zmluvy, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom. V prípade neschválenia finančných prostriedkov je dôvod na zrušenie postupu verejného obstarávania ako dôvod osobitného zreteľa. 4.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. 5.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie je myslené, kedy bola správa odoslaná a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Výška zábezpeky, spôsoby zloženia zábezpeky ponuky a podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch časť III. Príprava ponuky, bod 14 Zábezpeka ponuky. 8. Verejný obstarávateľ nemôže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Z dôvodu overenia a získania potrebných informácií, nevyhnutných na spracovanie ponuky, verejný obstarávateľ odporúča zúčastniť sa na obhliadke predmetu zákazky. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční na základe podmienok a pokynov v zmysle súťažných podkladov. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje možnosť zadania zákazky použitím priameho rokovacieho konania/rokovania v zmysle § 81 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 11. Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO. 12. Predmetné obstarávanie je zamerané na sociálny aspekt.