Vyhlásené obstarávanie

Malé zlepšenia eGov služieb mesta Košice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
582 150,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. August 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 18

Výsledky

Malé zlepšenia eGov služieb mesta Košice

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie služby Malé zlepšenia eGov služieb mesta Košice a to úpravou existujúcich eGov služieb, dodaním nových požadovaných eGOV služieb, dodaním požadovaných interných integrácií na existujúce systémy, dodaním externých integrácií pomocou CSRU.. Predmetom zákazky je dodanie služby Malé zlepšenia eGov služieb mesta Košice a to úpravou existujúcich eGov služieb, dodaním nových požadovaných eGOV služieb, dodaním požadovaných interných integrácií na existujúce systémy, dodaním externých integrácií pomocou CSRU. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B.1. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na URL adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13427/summary 2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 15.000,-EUR. Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené najmä v bodoch 8.3.9 a 16 Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 5. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 7. Verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže. 8. Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním. Nie je obstarávaním inovácií, a nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa § 66 ods. 7 druhá veta zákona v spojení s § 55 zákona. (postup tzv. super reverznej súťaže). 10. V súlade s § 56 ods. 12 zákona si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak všetky ponúknuté ceny budú vyššie ako stanovená predpokladaná hodnota zákazky alebo ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie.