Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie školení v rámci projektu „Moderné vzdelávanie pre prax.“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
21 781,09
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80000000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby, konkrétne ide o školenia pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja a všetky s tým súvisiace práce k projektu Ministerstva školstva, vedy a výskumu a športu Slovenskej republiky s názvom: Moderné vzdelávanie pre prax, kód ITMS: 312011Y922 Predmet zákazky je rozdelený na päť samostatných časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Vzdelávací kurz Logistika Časť predmetu zákazky č. 2 Vzdelávací kurz Anglický jazyk Časť predmetu zákazky č. 3 Vzdelávací kurz pre učiteľov odborných predmetov 1 a 2 Časť predmetu zákazky č. 4 Vzdelávací kurz k výučbovému panelu pre diagnostiku automobilov Časť predmetu zákazky č. 5 Vzdelávací kurz k 3D CAD systému Možnosť predloženia ponúk na jednotlivé časti predmetu zákazky nie je obmedzená. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, alebo na viacero častí tak, ako to verejný obstarávateľ zadefinoval v tejto Výzve a jej prílohách. Všetky náklady na dopravu a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s poskytnutím služby musia byť súčasťou ceny pre každú časť predmetu zákazky samostatne. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách tejto Výzvy, najmä v prílohe č. 3a, v prílohe č. 3b, v prílohe č. 3c 1, v prílohe č. 3c 2, v prílohe č. 3d, v prílohe č. 3e Opis predmetu zákazky pre každú časť predmetu zákazky samostatne a v ostatných prílohách tejto Výzvy. Zmluva o spolupráci nadobúda účinnosť deň nasledujúci po kumulatívnom splnení nasledovných podmienok: zverejnení Zmluvy o spolupráci na webovom sídle kupujúceho (Banskobystrický samosprávny kraj), doručení Správy zo štandardnej ex-post kontroly po kompletnom administratívnom schválení procesu verejného obstarávania a pripustení výdavkov vyplývajúcich z budúceho plnenia tejto Zmluvy o spolupráci.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.