Vyhlásené obstarávanie

Potraviny


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
328 640,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
4. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
4. August 2021
Ponuka musí platiť do:
4. Máj 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Potraviny

Potraviny

Potraviny

Potraviny

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka potravín Bravčové mäso a hovädzie mäso, mäsové výrobky, pečivo,chlieb, pekárenské výrobky, Tuky, Mliečne výrobky, Syrárske výrobky pre potreby zabezpečenia stravovania vo FNsP Žilina Kvalita tovaru musí zodpovedať príslušnej štátnej alebo vnútropodnikovej norme, tovar musí byť zdravotne a hygienicky nezávadný, v I. akostnej triede. Predmet zákazky je rozdelený na šesť samostatných ucelených častí. 1.Časť - Bravčové mäso a hovädzie mäso 2.Časť- Mäsové výrobky 3.Časť - Pečivo, chlieb, pekárenské výrobky 4.Časť - Tuky 5.Časť - Mliečne výrobky 6.Časť - Syrárske výrobky Podrobný opis obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch. príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať tri krát týždenne: pondelok, streda, piatok na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z. - dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 5 dní - objednávateľ v jednotlivých čiastkových objednávkach uvedie konkrétne množstva predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa - dodávky predmetu zákazky musí spĺňať: označenie jednotlivých druhova tovaru na tovaru, dodacom liste, príp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum min trvanlivosti/dátum spotreby - dodávky tovaru musia spĺňať znenie Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.Z. a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. Augusta 2006 č. 2143/2006-100 - dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chladených a mrazených potravín - požadujeme dodávať čerstvé mäso, chladené - nie mrazené - na chladenom mäse sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí resp. zmrazení, musia byť bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín - Vysledovateľný pôvod mäsa : - hovädzie mäso na dodacom liste bude označené referenčným číslom a údajom o krajine, kde bolo zviera narodené, chované a zabité na deklarovanom bitúnku, - bravčové mäso na dodacom liste bude označené kódom dodávky a údajom o krajine kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku. Podrobný opis obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch B.1 Opis predmetu zákazky.- príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať tri krát týždenne: pondelok, streda, piatok na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z. - dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 5 dní - požadujeme dodávať čerstvé mäso, chladené - nie mrazené - dodávky tovaru musia spĺňať znenie Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.Z. a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. Augusta 2006 č. 2143/2006-100 - v prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi ( názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. - na chladenom mäse sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí resp. zmrazení, musia byť bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín - dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chladených a mrazených potravín Podrobný opis obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch B.1 Opis predmetu zákazky.príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok vopred na celý mesiac ako hrubú objednávku vždy zodpovednému pracovníkovi. Objednávku bude možno upresniť do 14:00 hod. na dodávku nasledujúceho dňa. Dodávka tovaru bude zabezpečovaná denne 7x v týždni do 6:00 hod. - predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar - dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako . - dodávané položky balené v obale musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách Podrobný opis obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch B.1 Opis predmetu zákazky.príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať dva krát týždenne na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť - dodávané položky balené v obale musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako .príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať dva krát týždenne na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť - dodávané položky balené v obale musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako .príprava pokrmov pre potreby stravovania vrátane dopravy a vyloženie na miesto dodania - dodanie tovaru sa bude realizovať na základe telefonických, prípadne e- mailových objednávok. Dodávky tovaru požadujeme realizovať dva krát týždenne na oddelenie NZa EČ v pracovných dňoch v čase 6:00 hod do 14:00 hod. - dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť - dodávané položky balené v obale musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku) v súlade s nariadením EP a Rady EU č. 1169/2011, MPRV SR č. 243/2015 Z.Z. a Zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách - vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako .

Doplňujúce informácie

Zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením §66 ods.7 ZVO , s použitím elektronickej aukcie. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom systému EVO. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude postupovať v zmysle §56 ods. 15. Rámcová dohoda bude uzatvorená s každým uchádzačom, ktorý bude vyhodnotený ako úspešný uchádzač minimálne v jednej časti predmetu zákazky. v súlade s ustanoveniami § 83 a podľa § 269 ods. 2 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.