Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a reprofilizácia urgentného príjmu - Technologická časť


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
21 865,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33120000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka zdravotníckych prístrojov vrátane dodávky tovaru na miesto určenia, inštalácie, uvedenia zariadenia do trvalej prevádzky, zaškolenia obsluhy a záručného servisu. Prístroje musia byť nové s minimálnymi technicko-medicínskymi parametrami určenými verejným obstarávateľom. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek verejného obstarávateľa a technicko medicínskych parametrov prístrojov je uvedené v časti VI. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov..

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady si uchádzači vyžadujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom alebo českom jazyku a podpísanej osobou oprávnenou konať v mene záujemcu zaslanej mailom na adresu mackova@nemocnicapb.sk (doporučený spôsob) alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. Zaslaná žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla,e-mailová adresa, na ktorú majú byť zaslané súťažné podklady). Súťažné podklady budú zaslané elektroniky a uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť ich prijatie. Osobné prevzatie súťažných podkladov je možné v pracovných dňoch od 7,00 do 15,00 hod. na základe telefonického dohodnutia času prevzatia u kontaktnej osoby uvedenej bode I. . Napriek dlhej lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, odporúčame uchádzačom, aby si tieto vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aj s ohľadom na vysvetlenie súťažných podkladov v zmysle § 100 ods. 1., písm. e) zákona. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi,a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy do predloženia ponuky, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuka musí byť predložená minimálne na jednu časť predmetu obstarávania. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu z určených častí, alebo na všetky časti predmetu obstarávania tak, ako je to uvedené v bode 3.1 a v rozsahu podľa časti VI. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov. Ak uchádzač predloží ponuku na viac častí predmetu obstarávania, musí v obálke s ponukou predložiť na každú časť samostatný návrh zmluvných podmienok. Ak uchádzač predloží ponuku na viac častí predmetu zákazky, predloží dokumenty podľa § 26 až § 28 len v jednej obálke. V ďalších ponukách sa môže na dané dokumenty odvolať. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vložil svoju ponuku do spoločného - hlavného obalu, ktorý bude obsahovať osobitne oddelenú a uzavretú časť označenú ako "Ostatné" a osobitne oddelenú a uzavretú časť označené ako "Kritéria" tak, aby bola zabezpečená neporušiteľnosť a oddeliteľnosť jednotlivých častí. Časť ponuky označená slovom Kritéria musí obsahovať: 1. Dokument, v ktorom budú uvedené identifikačné údaje uchádzača. 2. Dokument vyplnenú a podpísanú prílohu č.1 Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk pre časť 1 a/alebo, časť 2 a/alebo časť 3.( Prílohač.1k SP ) 3. Cenovú ponuku pre časť 1 a/alebo, časť 2 a/alebo časť 3 vypracovanú v minimálnej štruktúre požadovanej verejným obstarávateľom v bode 10. súťažných podkladov, ktorá bude tvoriť Prílohu č. 1 kúpnej zmluvy, cenová ponuka musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaná každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. 4. CD/DVD nosič alebo iné vhodné médium s obsahom celej časti ponuky označenej slovom Kritéria. Časť ponuky označená slovom "Ostatné" musí obsahovať: 1. Dokument, v ktorom budú uvedené identifikačné údaje uchádzača vrátane kontaktnej osoby a jej e-mailovej adresy na ktorej bude prebiehať korešpodencia elektronickej aukcie. 2. Dokument čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou / osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny, že: - súhlasí s podmienkami uvedenými v oznámení a v týchto súťažných podkladoch a v ostatných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, - je dôkladne oboznámený s celým obsahom súťažných podkladov, - všetky doklady, dokumenty, vyhlásenia a údaje uvedené v ponuke sú pravdivé a úplné, - predkladá len jednu ponuku a nie je členom skupiny dodávateľov, ktorá ako iný uchádzač predkladá ponuku, - súhlasí so spracovaním osobných údajov v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 3. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. 4. Podrobný opis technických a funkčných vlastností a parametrov ponúkaného zariadenia, ktorý je v súlade s časťou (VI) Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na Časť 1 a/alebo Časť 2 a/alebo Časť 3. Uchádzač predloží Opis technických a funkčných vlastností a parametrov ponúkaného zariadenia obsahujúci technické a funkčné údaje o ponúknutom zariadení, ktorými jednoznačne preukáže, že ním ponúkané zariadenia spĺňa minimálne technické požiadavky verejného obstarávateľa v súvislosti s časťou (VI) Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 5. Návrh zmluvy (v jednom vyhotovení) pre časť 1 a/alebo, časť 2 a/alebo časť 3, podpísanú uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch bez údajov o cenách. 6.V prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. 7. CD/DVD nosič alebo iné vhodné médium s obsahom celej časti ponuky označenej slovom Ostatné. Dokumenty, ktoré vystavuje uchádzač, musia byť ním podpísané alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musia byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. V zmysle § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzačov, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2 ZVO). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade nedostatku finančných prostriedkov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov. Ostatné informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Všetky dokumenty k predmetnému verejnému obstarávaniu budú zverejňované v "Profile verejného obstarávateľa".