Vyhlásené obstarávanie

Tréningová hala pre hokejovú akadémiu a multifunkčná hala pri Strednej športovej škole v Banskej Bystrici - vypracovanie projektovej dokumentácie vrátane súvisiacich služieb.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
197 438,85
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71240000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
18. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť len uchádzači, ktorí predložili ponuku. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu uchádzača. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 320

Výsledky

Tréningová hala pre hokejovú akadémiu a multifunkčná hala pri Strednej športovej škole v Banskej Bystrici - vypracovanie projektovej dokumentácie vrátane súvisiacich služieb.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie, dokumentácie na stavebné povolenie s podrobnosťou dokumentácie na realizáciu stavby, uskutočnenie inžinierskej činnosti a odborného autorského dohľadu pre stavbu tréningovej hokejovej haly pre hokejovú akadémiu a multifunkčnej haly pri Strednej športovej škole v Banskej Bystrici. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.. Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie, dokumentácie na stavebné povolenie s podrobnosťou dokumentácie na realizáciu stavby, uskutočnenie inžinierskej činnosti a odborného autorského dohľadu pre stavbu tréningovej hokejovej haly pre hokejovú akadémiu a multifunkčnej haly pri Strednej športovej škole v Banskej Bystrici. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7, druhá veta ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifik.uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou OP s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifik.spoločnosť,ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému VO bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. V súvislosti s otváraním ponúk verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, ktorí sa plánujú zúčastniť otvárania ponúk o dodržiavanie nasledovných pokynov: - horné dýchacie cesty musia byť prekryté rúškom alebo inou vhodnou alternatívou; - je vylúčený osobný kontakt (podávanie rúk a pod.); - odporúčame účasť jedného zástupcu za uchádzača, mať prekryté ruky rukavicami, priniesť si vlastné písacie potreby. V prípade, pokiaľ zástupca uchádzača pociťuje akékoľvek príznaky indikujúce možné ochorenie, je potrebné zabezpečiť náhradníka, ktorý bude disponovať písomným splnomocnením, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača.