Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie, dokumentácie na stavebné povolenie s podrobnosťou dokumentácie na realizáciu stavby, uskutočnenie inžinierskej činnosti a odborného autorského dohľadu pre stavbu tréningovej hokejovej haly pre hokejovú akadémiu a multifunkčnej haly pri Strednej športovej škole v Banskej Bystrici. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.. Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie, dokumentácie na stavebné povolenie s podrobnosťou dokumentácie na realizáciu stavby, uskutočnenie inžinierskej činnosti a odborného autorského dohľadu pre stavbu tréningovej hokejovej haly pre hokejovú akadémiu a multifunkčnej haly pri Strednej športovej škole v Banskej Bystrici. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7, druhá veta ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifik.uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou OP s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifik.spoločnosť,ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému VO bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. V súvislosti s otváraním ponúk verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, ktorí sa plánujú zúčastniť otvárania ponúk o dodržiavanie nasledovných pokynov: - horné dýchacie cesty musia byť prekryté rúškom alebo inou vhodnou alternatívou; - je vylúčený osobný kontakt (podávanie rúk a pod.); - odporúčame účasť jedného zástupcu za uchádzača, mať prekryté ruky rukavicami, priniesť si vlastné písacie potreby. V prípade, pokiaľ zástupca uchádzača pociťuje akékoľvek príznaky indikujúce možné ochorenie, je potrebné zabezpečiť náhradníka, ktorý bude disponovať písomným splnomocnením, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača.