Vyhlásené obstarávanie

EKG Prístroje


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
245 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33120000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
21. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

EKG Prístroje

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovarov zdravotníckych prístrojov s názvom EKG PRÍSTROJE vrátne súvisiacich služieb v počte 86 ks (ďalej len tovar alebo predmet zmluvy), vrátane dodania dokumentov nevyhnutnych pre jeho riadne užívanie a poskytnutia služieb súvisiacich s jeho dodaním.. Predmetom zákazky je dodanie tovarov zdravotníckych prístrojov s názvom EKG PRÍSTROJE vrátne súvisiacich služieb v počte 86 ks (ďalej len tovar alebo predmet zmluvy), vrátane dodania dokumentov nevyhnutnych pre jeho riadne užívanie a poskytnutia služieb súvisiacich s jeho dodaním. Podrobnejšie viď. Zväzok III súťažnych podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejny obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo- 5f5.html. Záujemca/uchádzač, musí byť registrovany v IS ÚVO pre hospodársky subjekt, v mene ktorého predkladá podanie do zákazky, ktorá je zverejnená v Profile organizácie Univerzitná nemocnica Bratislava na portáli ÚVO (https://uvo.gov.sk). 2. Verejny obstarávateľ realizuje zadávanie nadlimitnej zákazky: EKG PRÍSTROJE podľa § 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v spojení s § 66 ods. 7 druhá veta zákona postupom tzv. super reverznej súťaže. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotnym európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom. 7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 8. Verejny obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Podrobnejšie informácie sú v súťažnych podkladoch. 9. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku, ani subdodávateľom iného uchádzača. 10. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení zmluvy subdodávateľov (§ 41), bude víťazny uchádzač povinny pred uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovany subdodávateľ spĺňal podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť. 11. Lehota 36 mesiacov uvedená v bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému znamená dobu trvania zmluvy, v rámci ktorej plynie lehota 60 dní na dodanie tovarov a doba záručného servisu. 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedenych.