Vyhlásené obstarávanie

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 167 596,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66510000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
14. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Komerčné zdravotné pripoistenie 2021

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komerčné zdravotné pripoistenie zamestnancov verejného obstarávateľa a ich rodinných príslušníkov počas ich dočasného vyslania do zahraničia na základe § 25a zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a počas zahraničnej služobnej cesty podľa § 70 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo zahraničnej pracovnej cesty podľa §11 ods. 1 zákona 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.. Predmetom zákazky je komerčné zdravotné pripoistenie, t. j. poistenie liečebných nákladov v zahraničí (vrátane základných asistenčných služieb poskytovaných 24 hodín denne v slovenskom jazyku asistenčnou spoločnosťou poisťovateľa) zamestnancov verejného obstarávateľa a ich rodinných príslušníkov (manžel/-ka a deti) počas ich dočasného vyslania do zahraničia na základe § 25a zákona č. 283/2002 Z .z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a počas zahraničnej služobnej cesty podľa § 70 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo zahraničnej pracovnej cesty podľa §11 ods. 1 zákona 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Územná platnosť poistenia je rozdelená na dve oblasti s nasledovným predpokladaným počtom poistených osôb: I. Oblasť - Európa a Stredomorie: Komerčné zdravotné poistenie/dlhodobé poistenie (vyslaní zamestnanci a ich rodinní príslušníci) - 940 osôb/mesiac t.. j. za celé obdobie trvania zmluvy 45 120 osôb. Komerčné zdravotné poistenie/krátkodobé poistenie (zamestnanci na zahraničných služobných cestách) 95 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 4560 osôb II. Oblasť (Svet): Komerčné zdravotné poistenie/dlhodobé poistenie (dočasne vyslaní zamestnanci a ich rodinní príslušníci) 250 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 12 000 osôb. Komerčné zdravotné poistenie/krátkodobé poistenie (zamestnanci na zahraničných služobných cestách) 30 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 1 440 osôb. Reálne mesačné počty poistencov sa môžu líšiť (môžu byť vyššie alebo nižšie od predpokladaného počtu osôb), podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa súvisiacich s konkrétnymi vyslaniami, ktoré sú odvodené od aktuálnych potrieb súvisiacich s plnením právomocí a povinnosti MZVEZ SR. Zoznam krajín, kde má Slovenská republika zastúpenie je uvedené na webovom sídle MZVEZ SR (http://www.mzv.sk/cestovanie_a_konzularne_info/slovenske_zastupitelstva/vsetky_zastupitelstva.) Tento výpočet krajín a teritórií sa môže v priebehu trvania zmluvy meniť. Podrobné informácie sú uvedené v časti B.1 "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

(1) Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. (2) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. (3) Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. (4) Uchádzač v zmysle § 39 ZVO môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED), v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplnenie iba globálneho údaju v časti IV. Podmienky účasti, t.j. uchádzač nemusí okrem globálneho údaju o splnení všetkých podmienok účasti vypĺňať ostatné údaje. (5) Doklady uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady záujemcov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. (6) Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov. Požaduje sa zloženie zábezpeky vo výške 30 000 eur (slovom tridsaťtisíc eur) (7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky sa nachádza v samostatnom dokumente zverejnenom v profile verejného obstarávateľa.