Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti metódou garantovanej energetickej služby v areáli rušňového depa Bratislava Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 019 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71314000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
16. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zníženie energetickej náročnosti metódou garantovanej energetickej služby v areáli rušňového depa Bratislava Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.. Predmetom verejného obstarávania je poskytovanie energetických služieb zaručujúcich (garantovaných) výsledok (úspory prevádzkových nákladov súvisiacich s využitím energie), rekonštrukcia energetických zariadení s cieľom dosiahnutia garantovaných maximálnych energetických úspor, vybudovanie efektívneho systému merania a riadenia energetickej sústavy, vybudovania efektívneho energetického managementu. Predmetom verejného obstarávania je tiež všetka dodávateľská inžinierska činnosť vrátane zhotovenia projektu a dokumentácie skutočného vykonania energeticky úsporných opatrení. Súčasťou plnenia sú tiež ďalšie služby nutné k úspešnému fungovaniu energetického systému po zavedení energeticky úsporných zariadení. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.. Táto zákazka bude realizovaná metódou garantovanej energetickej služby v zmysle § 17 a § 18 zákona č. 321/2014 Z. z.o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Jedná sa o komplexnú zákazku zahrnujúcu prípravu, realizáciu a následné dlhodobé sledovanie a vyhodnocovanie výsledkov zavedených energeticky úsporných opatrení, pričom Poskytovateľ poskytne Prijímateľovi záruku za dosiahnutie očakávaných ekonomických prínosov. Energeticky úsporné opatrenia budú realizované na náklady Poskytovateľa, ktoré bude Prijímateľ postupne hradiť z dosiahnutých úspor. Poskytovateľ nesie príslušné riziko neúspechu ním navrhnutých a realizovaných opatrení. Zavedenie systému garantovanej energetickej služby je zavedenie takej služby, pri ktorej sa z dosahovaných energetických úspor uhrádzajú náklady na opatrenie alebo poskytnutú službu vyjadrené v zmluvne určených hodnotách (tzv. služba EPC - Energy Performance Contracting). Garantovaná energetická služba sa uzatvára medzi poskytovateľom garantovanej energetickej služby a prijímateľom garantovanej energetickej služby. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.3.1)Tento postup verejného obstarávania - rokovacie konanie so zverejnením je realizovaný podľa ustanovení § 94 a nasl. ZVO. Záujemcovia v prvej fáze rokovacieho konania so zverejnením predkladajú žiadosť o účasť, ktorej obsahom budú doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti stanovených obstarávateľom a uvedených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania v oddiely III.PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE. VI.3.2)Súčasťou tohto oznámenia sú aj Súťažné podklady, ktorých obsahom sú postupy k predkladaniu ponúk v súvislosti s druhou fázou rokovacieho konania so zverejnením. VI.3.3)Obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. VI.3.4)Žiadosť o účasť záujemca predkladá elektronicky prostredníctvom IS EVO. VI.3.5)Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, vysvetlenia a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. VI.3.6)Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami aj k súťažným podkladom ako aj k ostatným dokumentom poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, ktoré sa vzťahujú sa k predkladaniu ponúk v ďalšej fáze rokovacieho konania so zverejnením predkladanie ponúk. VI.3.7)V prípade akýchkoľvek nejasností/potreby vysvetlenia informácií potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v inej sprievodnej dokumentácii poskytnutej verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, môže záujemca požiadať obstarávateľa o vysvetlenie prostredníctvom IS EVO. Bližšie pozri príručky https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html najmä Príručku Záujemca/uchádzač. Vysvetlenie informácií obstarávateľ poskytne elektronicky prostredníctvom IS EVO bezodkladne, najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadostí o účasť za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred; ak sa použije zrýchlený postup z dôvodu naliehavej udalosti, je táto lehota štyri dni. Bližšie pozri príručky https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html najmä Príučku Verejný obstarávateľ/obstarávateľ. VI.3.8)Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti obstarávateľ vykoná v súlade s § 40 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti obstarávateľ vykoná na základe dokumentov predložených záujemcom elektronicky prostredníctvom IS EVO, vo formátoch stanovených obstarávateľom a uvedených v tomto oznámení rámci jednotlivých podmienok účasti. VI.3.9)Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu alebo uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca alebo uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. VI.3.10) Všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku, rovnakým spôsobom podľa Súťažných podkladov. VI.3.11)Pre elektronický spôsob predkladania dokladov a dokumentov tvoriacich žiadosť o účasť prostredníctvom systému EVO platia primerane pre záujemcu podmienky, ktoré sú uvedené v bode 14 Súťažných podkladov zverejnených na profile obstarávateľa. VI.3.12)Doba realizácie predmetu zákazky bude maximálne 200 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uvedenému zodpovedá údaj uvedený v ods. II.2.7) oznámenia o vyhlásení VO. Doba splácania realizovaných energeticky úsporných opatrení bude maximálne na 180 mesiacov. VI.3.13)Verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, ako aj plnenie, ktoré je predmetom Zmluvy, ako výsledok verejného obstarávania.