Vyhlásené obstarávanie

Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 039 227,57
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33199000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na aktuálnu epidemiologickú situáciu sa otváranie ponúk uskutoční výhrade cez funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk t.j. bez fyzickej účasti uchádzačov na otváraní ponúk v mieste, ktoré je určené na otváranie ponúk. Na on-line otváraní ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorý v stanovenej lehote predložil ponuku.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb

Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb

Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb

Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb

Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb

Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb

Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb

Opis obstarávania

Predmet zákazky je zadefinovaný v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZoVO). Predmetom zákazky sú: Oblečenie jednorazové vrátane súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica na obdobie 24 mesiacov. Predmet zákazky je realizovaný v súvislosti s neustále pretrvávajúcou pandemickou situáciou, ktorá sa týka šírenia ochorenia COVID-19 Predmet zákazky je rozdelený na päť časti v závislosti od požadovaných technicko-medicínskych a funkčných parametrov v nasledovnom rozsahu: Časť č. 1: Plášť operačný sterilný nevystužený, veľkosť M až XXL v predpokladanom počte 65 700 ks Plášť operačný sterilný vystužený, veľkosť M až XXL v predpokladanom počte 20 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie, Časť č. 2: Plášť návštevnícky, nesterilný, veľkosť UNI v predpokladanom počte 130 000 ks Plášť ochranný, nesterilný veľkosť UNI v predpokladanom počte 32 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie, Časť č. 3: Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál, veľkosť S až XXL v predpokladanom počte 71 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie, Časť č. 4: Čiapka operačná - dámska, veľkosť UNI v predpokladanom počte 126 000 ks Čiapka operačná pánska, veľkosť UNI v predpokladanom počte 51 000 ks Čiapka operačná kukla, veľkosť UNI v predpokladanom počte 6 000 ks Čiapka operačná baret, veľkosť UNI v predpokladanom počte 124 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie, Časť č. 5: Návleky na obuv (pár), veľkosť 40 x 14 cm v predpokladanom počte 290 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie,. Plášť operačný sterilný nevystužený, veľkosť M až XXL v predpokladanom počte 65 700 ks Plášť operačný sterilný vystužený, veľkosť M až XXL v predpokladanom počte 20 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie,Plášť návštevnícky, nesterilný, veľkosť UNI v predpokladanom počte 130 000 ks Plášť ochranný, nesterilný veľkosť UNI v predpokladanom počte 32 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie,Operačný odev jednorazový pre zdravotnícky personál, veľkosť S až XXL v predpokladanom počte 71 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie,Čiapka operačná - dámska, veľkosť UNI v predpokladanom počte 126 000 ks Čiapka operačná pánska, veľkosť UNI v predpokladanom počte 51 000 ks Čiapka operačná kukla, veľkosť UNI v predpokladanom počte 6 000 ks Čiapka operačná baret, veľkosť UNI v predpokladanom počte 124 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie,Návleky na obuv (pár), veľkosť 40 x 14 cm v predpokladanom počte 290 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: dodanie predmetu zákazky na určené miesto, protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, odovzdanie dokumentácie,

Doplňujúce informácie

1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zábezpeku: Zábezpeka je stanovená vo výške: Časť č. 1: 5 700,00 € (slovom: päťtisícsedemsto eur) Časť č. 2: 5 500,00 € (slovom: päťtisícpäťsto eur) Časť č. 3: 4 200,00 € (slovom: štyritisícdvesto eur) Časť č. 4: 1 100,00 € (slovom: štyritisícdvesto eur Časť č. 5: 4 000,00 € (slovom: štyritisíc eur) 5) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZoVO. 6) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 7) Predmetné obstarávanie má atribúty zeleného verejného obstarávania, nie je obstaraním inovácií, obstarávanie nie je zamerané na sociálne hľadisko.