Vyhlásené obstarávanie

Catering pre Letecký útvar Ministerstva vnútra Slovenskej republiky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
400 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
28. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, 812 72 Bratislava, zasadacia miestnosť č.420 Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Online verejné otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1821
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality EKS na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Catering pre Letecký útvar Ministerstva vnútra Slovenskej republiky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je príprava a dodanie jedál a nápojov určených na priamu konzumáciu pre osoby prepravované lietadlami, ktoré sú vo vlastníctve Slovenskej republiky a ktoré sú v správe Ministerstva vnútra Slovenskej republiky.. V rámci predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje: výber z minimálne piatich druhov jednotlivých jedál v rozsahu uvedenom v položke 1. Jedlo, kompletnú ponuku položiek uvedených v jednotlivých podbodoch: 2. Nápoje, 3. Pochutiny, 4. Hygienický tovar, 5.Doplnkový tovar, pre zabezpečenie štandardu triedy: -Ekonomická balenie v jednorazových lunch boxoch, hliníkové obaly na teplé jedlá, jednorázový príbor, soľ, čierne korenie, papierový obrúsok, kávová lyžička, nôž, vidlička (ďalej aj príbor), -triedy Bussines a Prvá trieda - dodanie jedla na porcelánových tanieroch 24 hodinovú stálu službu na dodanie služby, s dodaním do 3 hodín od zadania požadovanej objednávky, občerstvenie na palubu lietadiel dodáva z vlastnej výrobne, v čo najkratšom čase po príprave, tak aby sa zabezpečila čerstvosť a hygienicko-toxikologická nezávadnosť pokrmov, ako súčasť každého poskytnutia služieb dodať aj vzorku vo veľkosti 50 g na účel kontroly hygienicko-toxikologickej nezávadnosti, zabezpečenie služby v štandarde všetkých typov tried leteckej prepravy (ekonomická, bussines a prvá trieda), jedlá a nápoje dodávané v obaloch a kontajneroch (vozíky, unity, drawre), ktoré zabezpečujú chladiaci efekt tak, aby preprava a uloženie v lietadle spĺňali požiadavky bezpečnosti v leteckej preprave, dodržiavanie hygienických zásad k zabezpečeniu zdravotnej nezávadnosti a biologickej hodnoty výrobkov, zapečatenie, čistenie a dezinfekciu jedálnych a nápojových obalov, kontajnerov a náradia, zabezpečenie prípravy jedál a nápojov, balenie jedál a nápojov v súlade s hygienickými štandardmi, dodanie na miesto vopred určené verejným obstarávateľom, dodanie požadovaných doplnkov k občerstveniu, čistenie a dezinfekcia jedálnych a nápojových obalov, kontajnerov a náradia, umytie a dezinfekcia použitých riadov, likvidáciu biologického odpadu, cateringové služby sa budú pripravovať na základe požiadavky vyšpecifikovanej konkrétne pre každý daný let a to prostredníctvom ponuky t.j. PONUKOVÉHO LISTU úspešného uchádzača Predmetom zákazky je príprava a dodanie jedál a nápojov určených na priamu konzumáciu, pre osoby prepravované lietadlami, ktoré sú vo vlastníctve Slovenskej republiky a ktoré sú v správe Ministerstva vnútra Slovenskej republiky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 zákona. 2. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi v súlade s § 113 ods. 7 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 3.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto výzve na predkladanie ponúk znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 6.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. V predmetnom verejnom obstarávaní sa uplatňujú sociálne aj environmentálne aspekty. 9. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti tvorí prílohu č.8 súťažných podkladov.