Predmetom zákazky je nákup stacionárnych vysokotlakových vzduchových kompresorov vrátane voliteľného príslušenstva pre príslušníkov HaZZ SR, ktoré sa využívajú na dopĺňanie zdravotne bezchybného dýchateľného vzduchu do tlakových nádob autonómnych dýchacích prístrojov v súvislosti s ochranou dýchacích ciest v zdraviu škodlivom a nedýchateľnom prostredí počas zásahov príslušníkov HaZZ SR, v období 36 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu uvedeného v bode 3.5 Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.2 súťažných podkladov, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.. Predmetom zákazky je nákup stacionárnych vysokotlakových vzduchových kompresorov vrátane voliteľného príslušenstva v nasledovnom rozsahu: 1. Stacionárny vysokotlakový vzduchový kompresor s výkonom min. 300 l/min. v predpokladanom množstve 42 ks. 2. Stacionárny vysokotlakový vzduchový kompresor s výkonom min. 400 l/min. s integrovaným zásobníkom stlačeného vzduchu a plniacou rampou v predpokladanom množstve 8 ks. 3. Stacionárny vysokotlakový vzduchový kompresor s výkonom min. 550 l/min v predpokladanom množstve 8 ks. Voliteľné príslušenstvo k vysokotlakovým vzduchovým kompresorom: 4. Plniaca rampa 6 x PN300 bar s priamym pripojením tlakovej nádoby, s automatickým odvzdušnením a manometrom pre výstupný tlak v predpokladanom množstve 8 ks. 5. Samostatne stojaci zásobník stlačeného vzduchu 2 x 80 l/300 bar v predpokladanom množstve 8 ks. 6. Tlakové potrubie a ostatné príslušenstvo potrebné pre prepojenie kompresora, plniacej rampy a zásobníka stlačeného vzduchu v predpokladanom množstve 100 bm. Súčasťou ceny predmetu zákazky sú nasledovné služby spojené s dodaním tovaru: - doprava do miest dodania špecifikovaných v bode 1.2 Prílohy č.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na základe požiadavky verejného obstarávateľa/Kupujúceho vrátane inštalácie a uvedenia zariadení do prevádzky, - odovzdanie užívateľskej dokumentácie (návod na použitie) predmetu zákazky- zariadení, uvedených v Prílohe č.1 Opis predmetu zákazky, bod 1, podbod 1.1, položky č.1 až 5 súťažných podkladov v slovenskom alebo českom jazyku, - odovzdanie výstupných (revíznych) listov zariadení, uvedených v Prílohe č.1 Opis predmetu zákazky, bod 1, podbod 1.1, položky č.1 až 5 súťažných podkladov v originálnom vyhotovení s prekladom do slovenského jazyka, - bezplatné kvalifikované zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa/kupujúceho v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku v trvaní max. 4 hod. na obsluhu a údržbu zariadení pre 9 osôb na každé miesto dodania/plnenia stanovené po dohode s verejným obstarávateľom, - poskytovanie autorizovaného záručného servisu v pracovných dňoch do 48 hodín odo dňa nahlásenia poruchy. Súčasťou dodávky tovaru musia byť dve koncové filtračné vložky kompatibilné s filtračným systémom ku každému zariadeniu špecifikovanému v bodoch 2.1 až 2.3 Prílohy č.1súťažných podkladov.
1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 prvej vety zákona, teda verejný obstarávateľ (VO) uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 2. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú prístupné v súlade so zákonom na internetovej adrese https://eo.eks.sk/ ElektronickaTabula/Detail/823. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela. 4. VO odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky https://eo.eks.sk/ ElektronickaTabula/Detail/823 a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. 5. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 6. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 7.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 8. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo 1 z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila VO zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči VO spoločne a nerozdielne. 9. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti je uvedené v Prílohe č.8 súťažných podkladov. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.