Navrhované Kreatívne centrum SPU je riešené ako rekonštrukcia nedokončenej a nevyužívanej časti objektu Slovenská poľnohospodárska knižnica SPU v Nitre. Časť tohto objektu bola skolaudovaná po rekonštrukcii výrobného objektu ako knižnica v roku 2008. V neskolaudovanej a nedokončenej časti sa navrhuje zrekonštruovať priestory pre potreby Kreatívneho centra SPU. Podrobný opis predmetu zákazky a rozsah prác je uvedený v projektovej dokumentácii s názvom Stavebné úpravy ŠD Nová doba v Nitre, vypracovanej spoločnosťou SH final s.r.o., Robotnícka 9, 94901 Nitra v stupni pre stavebné povolenie a realizáciu stavby. Podrobnejší opis predmetu zákazky viď. v časti B.2 a prílohy č. 8 a 9 súťažných podkladov.. Navrhované Kreatívne centrum SPU je riešené ako rekonštrukcia nedokončenej a nevyužívanej časti objektu Slovenská poľnohospodárska knižnica SPU v Nitre. Časť tohto objektu bola skolaudovaná po rekonštrukcii výrobného objektu ako knižnica v roku 2008. V neskolaudovanej a nedokončenej časti sa navrhuje zrekonštruovať priestory pre potreby Kreatívneho centra SPU. Podrobný opis predmetu zákazky a rozsah prác je uvedený v projektovej dokumentácii s názvom Stavebné úpravy ŠD Nová doba v Nitre, vypracovanej spoločnosťou SH final s.r.o., Robotnícka 9, 94901 Nitra v stupni pre stavebné povolenie a realizáciu stavby. Podrobnejší opis predmetu zákazky viď. v časti B.2 a prílohy č. 8 a 9 súťažných podkladov. Dielo sa skladá z nasledovných stavebných objektov: SO-01.3 Kreatívne centrum SPU - objekt SO-04 Komunikácie a Spevnené plochy SO-07 Vonkajšie rozvody kanalizácie SO 07.1 Dažďová kanalizácia a ORL pre SO 04
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania, okrem podaní a dokumentov súvisiace s uplatnením námietok podľa § 170. 2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme ELENA. na portáli www.e-lena.sk. 3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz "mám záujem" pri tejto zákazke zverejnenej na portáli www.e-lena.sk. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Ponuka musí byt vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 pism. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/ 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky v hodnote 60 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedene v súťažných podkladoch. 7. Upozornenie pre uchádzačov: Otváranie ponúk bude realizované výhradne v online prostredí systému ELENA. Otváranie ponúk je možné sledovať v reálnom čase na portáli www.e-lena.sk pre uchádzačov, ktorí predložia ponuku. Systém zverejni obchodne názvy uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií len tým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Na uvedenú skutočnosť verejný obstarávateľ upozorňuje aj v súvislosti s opatreniami ohľadne situácie COVID-19. 8. Elektronická aukcia nebude použitá. 9. Verejné obstarávanie je zamerané tak na sociálne aspekty (preukázanie osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO; predloženie Harmonogramu realizácie prác vrátane pracovného kalendára ako nástroja pre riadenie projektu s uvedením dĺžky pracovného dňa, týždňa a pracovného pokoja; predloženie plánu ochrany zdravia pracovníkov a osôb; predloženie Plánu znižovania prašnosti) ako aj na environmentálne aspekty (predloženie Plánu likvidácie a zhodnotenia odpadu; predloženie Plánu znižovania prašnosti). 10. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Rozdelenie zákazky by predstavovalo riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obťažným, resp. potreba koordinácie dodávateľov jednotlivých častí predstavuje riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. 11. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.