Vyhlásené obstarávanie

Dodávka komplexného riešenia pre tvorbu zvukovo – obrazových diel


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
M KREO MEDIA, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
154 009,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34711200-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
21. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
24. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude použitá elektronická aukcia
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Výsledky

Dodávka komplexného riešenia pre tvorbu zvukovo – obrazových diel

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je dodávka technických zariadení pre tvorbu zvukovo obrazových záznamov, t.j. výroba a inovácia produktov v rámci projektu: Využitie kreatívneho potenciálu pri tvorbe zvukovo-obrazových diel v rámci výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5 vyhlásenej Ministerstvom kultúry SR ako sprostredkovateľským orgánom pre prioritnú os 3, vrátane dovozu na miesto určenia, inštalácie a sprevádzkovania predmetných technických zariadení (spustenie do skúšobnej prevádzky), funkčné testovanie, kalibrácia, nasadenie do ostrej prevádzky, zaškolenie personálu a technická podpora (oprava, údržba a servis). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v predmetných súťažných podkladoch.. Dodávka dronov vrátane príslušenstva a súvisiacich služieb v súlade s opisom predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 6 súťažných podkladov.Dodanie výpočtovej techniky a príslušenstva vrátane súvisiacih služieb v súlade s opisom predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 6 súťažných podkladov.Dodávka kamier vrátane príslušenstva a osvetľovacej techniky vrátane súvisiacih služieb v súlade s opisom predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 6 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní a teda výhradne elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja systému EVO VER. 18.0. na portáli www.uvo.gov.sk , ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Systém EVO VER. 18.0. je dostupný pre všetkých záujemcov/uchádzačov bez obmedzenia. 2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO a v profile zadávateľa vedenom na portáli ÚVO umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18905, čím zadávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, zadávateľ v prípade potreby preukázateľne bezodkladne oznámi všetkým známym záujemcom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk a to elektronicky prostredníctvom IS EVO a zverejnením vysvetlenia v profile zadávateľa zákazky vedenom na portáli ÚVO, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 4. V prípade využitia subdodávateľov na plnenie predmetu zákazky Zadávateľ v zmysle § 41 ods. 1 zákona vyžaduje, aby a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. 5. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. Tieto údaje sa stanú prílohou č. 3 Zoznam subdodávateľov návrhu kúpnej zmluvy, b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora) (ak relevantné). 6. Podmienky účasti podľa tohto oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie, III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe č. 1 Podmienky účasti. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je uvedený v prílohe č. 2 súťažných podkladov. 7.Viazanosť ponúk musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) zákona a to pre všetky tri časti v sumách: Časť 1: 1 000 EUR Časť 2: 3 700 EUR Časť 3: 2 900 EUR Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v SP. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.