Vyhlásené obstarávanie

ROBOTICKÝ PODVOZOK


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
169 970,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42990000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
17. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. Rožňavská 1, 832 72 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač (oprávnená/splnomocnená osoba), ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie uvedené v SP Oddiel A.1 bod 23. Otváranie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

ROBOTICKÝ PODVOZOK

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je ovládateľný servisný robotický podvozok slúžiaci k montáží rôznych nadstavieb (budú predmetom následného vývoja) súvisiacich s dezinfekciou v železničných osobných vozňoch. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladov oddiel B.1 Opis predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je ovládateľný servisný robotický podvozok slúžiaci k montáží rôznych nadstavieb (budú predmetom následného vývoja) súvisiacich s dezinfekciou v železničných osobných vozňoch. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladov oddiel B.1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Obstarávateľ postupuje podľa § 112 prvá veta ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. VI.3.2) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k SP a prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú dostupné v mieste zverejnenia SP. VI.3.3) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. VI.3.4) Doručovanie podaní, v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. VI.3.5) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia SP. Bližšie informácie sú uvedené v SP Oddiel A.2. VI.3.6) Ak uchádzač použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. VI.3.7 Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. Obstarávateľ upriamuje pozornosť záujemcov, že pri registrácii nového subjektu v systéme EVO je potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia ponuky. VI.3.8 Úspešný uchádzač (dodávateľ) sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho so zmluvou kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. VI.3.9 Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Pri predmete zákazky obstarávateľ vychádzal z charakteru predmetu zákazky, technického hľadiska konštrukčných prvkov a komponentov. Na základe uvedeného obstarávateľ zákazku nerozdelil na časti. VI.3.10 Predmetné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií a nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.