Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie mýtnych Služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
196 175 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79941000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Informácie týkajúce sa otvárania ponúk sú bližšie definované v bode 16 Časti A.1 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 135

Výsledky

Poskytovanie mýtnych Služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie Služieb Objednávateľovi v súvislosti so zabezpečením výberu Mýta, ktoré sú vymedzené v Súťažných podkladoch, zahŕňajúcich: a) Skúšobnú prevádzku Služieb, b) Zákaznícke služby i. poskytované priamo Zákazníkom (Front-office) prostredníctvom jednotlivých kanálov Zákazníckych služieb, ii. Služby výkonu agendy riadenia vzťahov so Zákazníkmi (Back-office), iii. Služby platobnej infraštruktúry, c) Služby Logistiky OBU a Prevádzky OBU, d) Služby poskytnutia terminálov pre Zákaznícke miesta prevádzkované Objednávateľom, e) Služby Predregistrácie vozidiel, f) Služby zmeny rozsahu siete Zákazníckych miest, g) Služby ukončenia poskytovania Zákazníckych služieb. Bližšie podmienky sú upravené v Súťažných podkladoch v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B.3 Návrh zmluvy.. Predmetom zákazky je poskytovanie Služieb Objednávateľovi v súvislosti so zabezpečením výberu Mýta, ktoré sú vymedzené v Súťažných podkladoch, zahŕňajúcich: a) Skúšobnú prevádzku Služieb, b) Zákaznícke služby i. poskytované priamo Zákazníkom (Front-office) prostredníctvom jednotlivých kanálov Zákazníckych služieb, ii. Služby výkonu agendy riadenia vzťahov so Zákazníkmi (Back-office), iii. Služby platobnej infraštruktúry, c) Služby Logistiky OBU a Prevádzky OBU, d) Služby poskytnutia terminálov pre Zákaznícke miesta prevádzkované Objednávateľom, e) Služby Predregistrácie vozidiel, f) Služby zmeny rozsahu siete Zákazníckych miest, g) Služby ukončenia poskytovania Zákazníckych služieb. Bližšie podmienky sú upravené v Súťažných podkladoch v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B.3 Návrh zmluvy.

Doplňujúce informácie

1. Spôsob vyhodnotenia ponúk: Komisia vyhodnotí ponuky podľa § 66 ods. 7 druhá veta Zákona o verejnom obstarávaní tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v Časti A.3 Súťažných podkladov, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. 2. Spôsob poskytnutia Súťažných podkladov: 2.1 Uchádzač si môže prevziať Súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pzakazky/9127, alebo 2.2 v editovateľnej podobe na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11438/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v Súťažných podkladoch v Časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11438/summary a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli v systéme JOSEPHINE tlačidlo "ZAUJÍMA MA TO" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 500 000,00 EUR (slovom: päťstotisíc). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 12 Lehota viazanosti ponúk a zábezpeka k ponuke Časti A.1 Pokyny pre uchádzačov Súťažných podkladov. 5. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 20 Časti A.1 Pokyny pre uchádzačov Súťažných podkladov. 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje od Dodávateľa uzavrieť a udržiavať poistné zmluvy, ktoré zabezpečia poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám činnosťou Dodávateľa pri výkone podnikateľskej činnosti na celkovú minimálnu čiastku poistného krytia najmenej 30 000 000,00 EUR (slovom: tridsať miliónov), pričom spoluúčasť Dodávateľa nesmie prekročiť päť percent (5%). Podrobnosti sú uvedené v bode 15. Poistenie Časti B.3 Návrh zmluvy Súťažných podkladov. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 8. Doplňujúce informácie k bodu III.1)PODMIENKY ÚČASTI: Podmienky účasti sú bližšie špecifikované v Súťažných podkladoch v Časti A.2 Podmienky účasti, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, a v systéme JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11438/summary.