Predmetom zákazky je výstavba atletického štadióna v meste Moldava nad Bodvou, na pozemku ZŠ Československej armády 15 v Moldave nad Bodvou, parcely registra C evidovanej na katastrálnej mape, a teda parcela číslo 1351/126 o celkovej výmere: 11638 m2, druh pozemku: zastavané plochy a nádvorie, vlastník: Mesto Moldava nad Bodvou vo veľkosti podielu 1/1, nachádzajúcom sa v katastrálnom území: Moldava nad Bodvou, obec: Moldava nad Bodvou, okres: Košice - okolie, vedený Okresným úradom Košice - okolie - katastrálny odbor, na liste vlastníctva č. 1533, vrátane nevyhnutného technického, sociálneho a materiálneho vybavenia atletického štadióna, ktorým sú potrebné objekty a ich miestnosti (budova tribúny, šatne, sociálne zariadenia, technické miestnosti, sklady a pod.), zariadenia a materiál (doskočiská, prekážky, vrhačské klietky, výsledkové tabule, meracie zariadenia a pod.), na výstavbu atletického štadióna s 300-metrovým atletickým oválom s umelým povrchom. Projektant Deals management a.s., Brnianska 2392, 911 05 Trenčín rieši v projekte rekonštrukciu bežeckého oválu na novú zostavu (dl. 300m-4 dráhy, rovinka 130m-6 dráh) s jednotným polomerom 25,0m a na úroveň športovisko s umelým športovým povrchom kladený na syntetický betón (pružná priepustná podložka) hr. 35mm a revitalizáciu okolitého priestoru ihriska. Požiadavkou na výsledok realizácie stavebných prác (predmetu zákazky) je, že musí spĺňať kritériá Medzinárodnej asociácie atletických federácií IAAF v zmysle technického manuálu IAAF Track and Field Facilities Manual 2008 a pri projektoch spracovaných po roku 2019 Track and Field Facilities Manual 2019 https://www.worldathletics.org/about-iaaf/documents/technical-information. Požadované sú polyuretánové povrchy, ktoré musia mať platný certifikát IAAF vrátane značenia športových plôch nástrekom (čiarovanie). Zabudované časti pre náradie a náčinie, ktorým bude atletický štadión vybavený, musí mať certifikáciu IAAF. Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky, súčasťou ktorej je projektová dokumentácia.. Predmetom zákazky je výstavba atletického štadióna v meste Moldava nad Bodvou, na pozemku ZŠ Československej armády 15 v Moldave nad Bodvou, parcely registra C evidovanej na katastrálnej mape, a teda parcela číslo 1351/126 o celkovej výmere: 11638 m2, druh pozemku: zastavané plochy a nádvorie, vlastník: Mesto Moldava nad Bodvou vo veľkosti podielu 1/1, nachádzajúcom sa v katastrálnom území: Moldava nad Bodvou, obec: Moldava nad Bodvou, okres: Košice - okolie, vedený Okresným úradom Košice - okolie - katastrálny odbor, na liste vlastníctva č. 1533, vrátane nevyhnutného technického, sociálneho a materiálneho vybavenia atletického štadióna, ktorým sú potrebné objekty a ich miestnosti (budova tribúny, šatne, sociálne zariadenia, technické miestnosti, sklady a pod.), zariadenia a materiál (doskočiská, prekážky, vrhačské klietky, výsledkové tabule, meracie zariadenia a pod.), na výstavbu atletického štadióna s 300-metrovým atletickým oválom s umelým povrchom. Projektant Deals management a.s., Brnianska 2392, 911 05 Trenčín rieši v projekte rekonštrukciu bežeckého oválu na novú zostavu (dl. 300m-4 dráhy, rovinka 130m-6 dráh) s jednotným polomerom 25,0m a na úroveň športovisko s umelým športovým povrchom kladený na syntetický betón (pružná priepustná podložka) hr. 35mm a revitalizáciu okolitého priestoru ihriska. Požiadavkou na výsledok realizácie stavebných prác (predmetu zákazky) je, že musí spĺňať kritériá Medzinárodnej asociácie atletických federácií IAAF v zmysle technického manuálu IAAF Track and Field Facilities Manual 2008 a pri projektoch spracovaných po roku 2019 Track and Field Facilities Manual 2019 https://www.worldathletics.org/about-iaaf/documents/technical-information. Požadované sú polyuretánové povrchy, ktoré musia mať platný certifikát IAAF vrátane značenia športových plôch nástrekom (čiarovanie). Zabudované časti pre náradie a náčinie, ktorým bude atletický štadión vybavený, musí mať certifikáciu IAAF. Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky, súčasťou ktorej je projektová dokumentácia.
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 5.VOb si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy v prípade negatívneho vývoja rozpočtového krytia na financovanie uvedenej investičnej akcie, a to bez akýchkoľvek sankcií zo strany zhotoviteľa. 6.Lehota splatnosti čiastkových faktúr a konečnej faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky 7.Vyžaduje sa záručná lehota 60 mesiacov a zádržné vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy. 8. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. plán užívania stavby po ukončení stavených prác. 9. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas doby realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. 10.Plán organizácie výstavby (vecný a časový harmonogram) bude prílohou k zmluve a bude zohľadňovať potreby realizácie a fakturácie stavebných prác vo výške 100 000,00 eur s DPH do 31.12.2021. 11.Od úspešného uchádzača ako zhotoviteľa sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou ku zmluve. 12.Súčasťou odovzdania a prevzatia diela na základe protokolu bude overenie kvality odovzdávaného diela (bežeckého oválu a atletických sektorov) na základe požiadaviek pre certifikát IAAF; Slovenského atletického zväzu po ukončení diela. 13.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 14.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 15.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 16.Ostatné informácie sú v SP.