Vyhlásené obstarávanie

Audítorské služby 2021 - 2023


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
207 375,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79212000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
10. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2022
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/10918/summary
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môžu zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Audítorské služby 2021 - 2023

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: - Overenie účtovnej závierky podľa IFRS za roky 2021, 2022 a 2023 končiace 31. decembrom; - Overenie účtovnej závierky podľa slovenských predpisov účtovania za roky 2021, 2022 a 2023 končiace 31. decembrom; - Overenie správnosti výpočtu základu dane a daňovej povinnosti k dani z príjmov právnických osôb za účtovné obdobie končiace k 31.12.2021, 31.12.2022 a 31.12.2023; - Priebežné konzultácie k používaniu slovenských predpisov účtovania a medzinárodných účtovných štandardov IAS/IFRS; - Overenie vyhlásenia o plnení záväzkov za obdobie končiace k 31.12.2021; - Vypracovanie listu odporúčaní vedeniu objednávateľa; - Overenie výročnej správy za roky 2021, 2022 a 2023 končiace 31. decembrom. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je: - Overenie účtovnej závierky podľa IFRS za roky 2021, 2022 a 2023 končiace 31. decembrom; - Overenie účtovnej závierky podľa slovenských predpisov účtovania za roky 2021, 2022 a 2023 končiace 31. decembrom; - Overenie správnosti výpočtu základu dane a daňovej povinnosti k dani z príjmov právnických osôb za účtovné obdobie končiace k 31.12.2021, 31.12.2022 a 31.12.2023; - Priebežné konzultácie k používaniu slovenských predpisov účtovania a medzinárodných účtovných štandardov IAS/IFRS; - Overenie vyhlásenia o plnení záväzkov za obdobie končiace k 31.12.2021; - Vypracovanie listu odporúčaní vedeniu objednávateľa; - Overenie výročnej správy za roky 2021, 2022 a 2023 končiace 31. decembrom. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Postup vo verejnom obstarávaní: Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska podľa § 112 až 114 ZVO. Predložené ponuky budú vyhodnotené podľa § 53 ZVO s použitím ustanovenia § 112 ods. 6 ZVO, druhá veta: ...vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V súlade s § 55 ods. 1 ZVO sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, alebo 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorej webová aplikácia je umiestená na doméne https://josephine.proebiz.com/sk/tender/10918/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE( https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "ZAUJÍMA MA TO" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 6 200,00 EUR (slovom: šesťtisícdvesto eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov Súťažných podkladov. 5. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov Súťažných podkladov. 5.1 Úspešný uchádzač zároveň predloží pred podpisom zmluvy v rámci súčinnosti potrebnej na jej uzatvorenie potvrdenie o prijateľnosti audítora Väčšinovými veriteľmi klienta v zmysle Zmluvy o poskytnutí dlhodobého syndikovaného úveru v maximálnej celkovej výške 15 000 000 000 SK (zo dňa 06.09.2005) a Zmluvy o poskytnutí dlhodobého syndikovaného úveru s odloženým splácaním istiny v maximálnej celkovej výške 1 800 000 000 SK (zo dňa 03.10.2006), a to prostredníctvom agentov veriteľov VÚB a UniCredit Bank. Nesplnenie tejto povinnosti bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti. Požiadavka je uvedená v bode 29.10 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov Súťažných podkladov. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. -