Vyhlásené obstarávanie

Dodávka interiérového vybavenia izieb v ŠD Nová Doba v Nitre


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
176 454,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
10. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, Trieda A. Hlinku 2, 949 76 Nitra, zasadačka na 1. poschodí budovy Rektorátu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude prebiehať dištančným spôsobom bez osobnej účasti uchádzačov v súlade so Súťažnými podkladmi.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dodávka interiérového vybavenia izieb v ŠD Nová Doba v Nitre

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka interiérového vybavenia, tj. nábytku do internátnych izieb nachádzajúcich sa v ŠD Nová Doba v Nitre vrátane dopravy a montáže do užívateľskej úrovne podľa požiadaviek verejného obstarávateľa a odvozu odpadu, ktorý pri dodávke a montáži vznikne. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č.12 súťažných podkladov. Predmetom zákazky je dodávka interiérového vybavenia, tj. nábytku do internátnych izieb nachádzajúcich sa v ŠD Nová Doba v Nitre. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č.12 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Spoločné ustanovenia pre splnenie podmienok účasti: a) Podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. V čestnom vyhlásení môže uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač predloží čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje požadované informácie. b) Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi, v ponuke ich vkladá do systému ELENA vo formáte PDF ako sken originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Doklady musia byt platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. c) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov preukazuje plnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 2. Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 5 000,00 EUR a je potrebné, aby uchádzač bol svojou ponukou viazaný do 31.7.2021. Lehotu viazanosti je možné v odôvodnených prípadoch predĺžiť najviac na obdobie 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom len v prípade, ak zmluvná cena bude nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky. 4. Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 ZVO uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. 5. Komunikácia uchádzača/záujemcu s verejným obstarávateľom bude prebiehať výlučne prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA počas celého procesu verejného obstarávania, okrem podaní a dokumentov súvisiace s uplatnením námietok podľa § 170 ZVO.