Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 840 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60400000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Zabezpečenie leteckej dopravy na pracovné/služobné cesty a súvisiacich služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných a tuzemských pracovných/služobných cestách do celého sveta, zabezpečenie a doručenie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategóriách ekonomická alebo busines trieda alebo na základe jednotlivých požiadaviek /objednávok verejného obstarávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb pri zahraničných a tuzemských pracovných/služobných cestách do celého sveta, zabezpečenie a doručenie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategóriách ekonomická alebo busines trieda alebo na základe jednotlivých požiadaviek /objednávok verejného obstarávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2.Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje zábezpeka vo výške 5 000,00 EUR. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v bode 11 súťažných podkladov (SP). 3.Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobné informácie o autentifikácii uchádzača sú podrobne vymedzené v bode 14.6 súťažných podkladov. 8. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch.