Vyhlásené obstarávanie

Čistiace a osobné hygienické prostriedky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
213 528,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39830000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., Farská 8, 949 01 Nitra
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 114 ods. 4, prvá veta zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s §54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Čistiace a osobné hygienické prostriedky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka čistiacich a osobných hygienických prostriedkov čistiace prostriedky, saponáty, prostriedky na riad, sklo, podlahu, toalety, prach na pranie, handra, utierky, prachovky a podobne potrebných na zabezpečenie čistiacich a upratovacích činností, činnosti práčovne a údržby komunikácií a plôch areálu JAVYS, a.s. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Dodávka čistiacich a osobných hygienických prostriedkov čistiace prostriedky, saponáty, prostriedky na riad, sklo, podlahu, toalety, prach na pranie, handra, utierky, prachovky a podobne potrebných na zabezpečenie čistiacich a upratovacích činností, činnosti práčovne a údržby komunikácií a plôch areálu JAVYS, a.s. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/430445. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 1 000,- EUR. g) Informácia k bodu II.2.7) tejto Výzvy: Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzavretá na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2023, s možnosťou skrátenia trvania Zmluvy, v prípade, ak dôjde pred uplynutím dohodnutej doby trvania Zmluvy k vyčerpaniu zmluvnej ceny podľa tejto Zmluvy, Zmluva skončí uplynutím posledného dňa v mesiaci, v ktorom bola vyčerpaná suma podľa tejto Zmluvy, alebo opakovaného predĺženia - Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Zmluvy o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane v prípade, ak cena podľa tejto Zmluvy nebude vyčerpaná do uplynutia dohodnutej alebo následne prolongovanej doby trvania Zmluvy. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Zmluvy uplatniť písomne u Predávajúceho najneskôr do 31.12.2023, následné opakované predĺženie platnosti Zmluvy o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Zmluva nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Zmluvy pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 31.12.2024. Predávajúci sa zaväzuje v prípade uplatnenia opcie zo strany Kupujúceho dodávať Tovar v zmysle tejto Zmluvy za rovnakých podmienok. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.