Vyhlásené obstarávanie

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
918 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33140000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na aktuálnu epidemiologickú situáciu sa otváranie ponúk uskutoční výhrade cez funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk t.j. bez fyzickej účasti uchádzačov na otváraní ponúk v mieste, ktoré je určené na otváranie ponúk. Na on-line otváraní ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorý v stanovenej lehote predložil ponuku.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú: Osobné ochranné pracovné pomôcky vrátane súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica na obdobie 24 mesiacov. Predmet zákazky je realizovaný v súvislosti s neustále sa zhoršujúcou pandemickou situáciou, ktorá sa týka šírenia ochorenia COVID-19 Predmet zákazky je rozdelený na tri časti v závislosti od požadovaných technicko-medicínskych a funkčných parametrov v nasledovnom rozsahu: Časť č.1: Respirátory FFP2 bez výdychového ventilu v predpokladanom počte 260 000 ks Respirátory FFP3 s výdychovým ventilom v predpokladanom počte 62 000 ks Respirátory FFP3 bez výdychového ventilu v predpokladanom počte 48 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodanie predmetu zákazky na určené miesto, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie, Časť č.2: Chirurgické rúška s gumičkou v predpokladanom počte 700 000 ks Chirurgické rúška na úväzky v predpokladanom počte 600 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodanie predmetu zákazky na určené miesto, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie, Časť č.3: Protibiologický overal s kapucňou v predpokladanom počte 38 000 ks Návlek na obuv vysoký v predpokladanom počte 20 000 ks (1ks=1pár) Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodanie predmetu zákazky na určené miesto, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie,. Respirátory FFP2 bez výdychového ventilu v predpokladanom počte 260 000 ks Respirátory FFP3 s výdychovým ventilom v predpokladanom počte 62 000 ks Respirátory FFP3 bez výdychového ventilu v predpokladanom počte 48 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodanie predmetu zákazky na určené miesto, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie,Chirurgické rúška s gumičkou v predpokladanom počte 700 000 ks Chirurgické rúška na úväzky v predpokladanom počte 600 000 ks Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodanie predmetu zákazky na určené miesto, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie,Protibiologický overal s kapucňou v predpokladanom počte 38 000 ks Návlek na obuv vysoký v predpokladanom počte 20 000 ks (1ks=1pár) Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodanie predmetu zákazky na určené miesto, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie,

Doplňujúce informácie

1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zábezpeku: Časť č.1: 10 000,00 € (slovom: desaťtisíc eur) Časť č.2: 2 500,00 € (slovom: dvetisícpäťsto eur) Časť č.3: 6 200,00 € (slovom: šesťtisícdvesto eur) 5) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZoVO. 6) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 7) Predmetné obstarávanie má atribúty zeleného verejného obstarávania, nie je obstaraním inovácií, obstarávanie nie je zamerané na sociálne hľadisko