Vyhlásené obstarávanie

Online PPC kampane a súvisiace služby


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
209 170,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79341000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
5. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2022
Miesto otvárania ponúk:
Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu, Trnavská cesta 100, 821 01 Bratislava, budova OMNIA, 8.poschodie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční 05.03.2021 15:00 hod. prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk a podľa § 52 ods. 1 a ods. 2 ZVO v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk sa vykoná automaticky vo vyššie uvedenom čase.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Online PPC kampane a súvisiace služby

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je príprava a organizačné zabezpečenie komunikačno-informačnej on line kampane ( ďalej len "kampaň") k aktivitám Národného projektu Podpora internacionalizácie malých a stredných podnikov v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra ( ďalej len "NP" ) Cieľom kampane je informovanie cieľovej skupiny o aktivitách realizovaných v rámci Národného projektu, o efektívnosti a širokom spektre aktivít realizovaných vďaka financovaniu z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu integrovaná infraštruktúra (OPII). Účelom komunikačno-informačnej kampane je identifikácia a efektívna motivácia nových potenciálnych účastníkov aktivít a podujatí Národného projektu Podpora internacionalizácie malých a stredných podnikov (NP) a zvýšenie návštevnosti web stránku www.sario.sk/NP za účelom bližšej informovanosti o podujatiach Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu ( ďalej len "agentúry ), zvýšenia miery zapojenia cieľovej skupiny a zároveň podporiť osvetu medzi existujúcimi odberateľmi a klientami agentúry či NP so zámerom zvýšiť povedomie o NP a všetkých jeho aktivitách medzi cieľovými skupinami a tým podporiť plnenie merateľných ukazovateľov NP. Výsledkom tohto verejného obstarávania bude uzavretie rámcovej dohody o realizácií kampane s úspešným uchádzačom (ďalej aj poskytovateľ) na poskytovanie služieb komunikačno-informačnej kampane na obdobie 24 mesiacov od dátumu účinnosti zmluvy alebo do realizácie zmluvnej hodnoty plnenia. Zmluva sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok vystavených verejným obstarávateľom na základe rámcovej dohody. Jednotlivé čiastkové objednávky na aktivity súvisiace s predmetom zákazky budú zadávané verejným obstarávateľom podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Predmetom zákazky je poskytnutie realizácie reklamnej a informačnej online kampane s pôsobnosťou vo všetkým samosprávnych krajoch Slovenska okrem Bratislavského samosprávneho kraja.. ŠPECIFIKÁCIA POSKYTOVANÝCH SLUŽIEB ČASŤ A Čiastkové zadania bude verejný obstarávateľ zadávať v rámci komunikačných kanálov a aktivít - Google vyhľadávanie, obsahová sieť a Remarketing, Facebook reklama, LinkedIn reklama, priama komunikácia a prispôsobenie obsahu web stránky. Zabezpečenie online priestoru a realizácia online PPC kampaní a priamych kampaní s využitím pokročilých nástrojov automatizácie komunikácie cielením komunikácie podľa veku, správania sa v online prostredí a na stránke sario.sk kde budú jednotlivé kampane rozdelené na kanály v nasledovnom pomere: A: Google vyhľadávanie, obsahová sieť a Remarketing - 30% (homepage: www.sario.sk/NP) -v minimálnom rozsahu 300 000 celkových zobrazení, z toho minimálne 100 000 unikátnych zobrazení/užívateľov z relevantnej cieľovej skupiny B: Facebook reklama - 30% (homepage: www.facebook.com/SARIOagency) -v minimálnom rozsahu 150 000 zobrazení reklám z regiónov mimo bratislavského kraja, z toho 50 000 unikátnych zobrazení/užívateľov z relevantnej cieľovej skupiny C: Linkedin reklama - 20% (homepage: https://www.linkedin.com/company/slovak-investment-and-trade-development-agency) -v minimálnom rozsahu 75 000 zobrazení reklám z regiónov mimo bratislavského kraja, z toho 30 000 unikátnych zobrazení/užívateľov z relevantnej cieľovej skupiny D: Priama komunikácia - 10% (homepage: www.sario.sk/NP) E: Automatizované prispôsobenie obsahu webstránky - 10% (homepage: www.sario.sk/NP) Rozsah kampane a sektory: Automobilový priemysel Elektrotechnický priemysel Strojársky priemysel Chemický a plastikársky priemysel Informačné a komunikačné technológie SSC & BPO Letecký a vesmírny priemysel Farmaceutický priemysel Potravinársky priemysel Aerospace R&D ČASŤ B Ďalšie služby realizované pred a počas dodávania služieb uvedených v časti A tohto článku: Využitie technológií pre riadenie automatizovanej komunikácie a vypracovanie adekvátnej stratégie pre maximalizáciu efektivity komunikácie, príprava mediálneho plánu pre jednotlivé typy kampaní (PPC kampaň Google, PPC kampaň Facebook a PPC kampaň LinkedIn, priame kampane vo forme Lead Nurturing, využitie dynamického obsahu), ktorý obsahuje najmä špecifiká umiestňovania reklám výber médií, ako napríklad Facebook, LinkedIn, Google Ads, definovanie cieľových skupín, výber vhodných kľúčových slov, posolstiev, textov, banerov a pod. v spolupráci s objednávateľom pre zabezpečenie služieb uvedených v časti A a B. Nákup a poskytnutie online priestoru, nastavenie, realizácia a správa jednotlivých kampaní , vrátane nastavenia cieľov a konverzií na Google Analytics konte agentúry; Vytvorenie Lead Score modelu správania sa zákazníkov počas celého obdobia spolupráce pre efektívne riadenie mediálneho rozpočtu a cielenia komunikácie; Optimalizácia jednotlivých kampaní na dennej báze; ČASŤ C Vyhodnotenie jednotlivých kampaní podľa objednávateľom požadovaných parametrov a kritérií dodaním tzv. reportu výkonnosti kampane; Forma reportu: -Vyhodnotenie jednotlivých kampaní podľa objednávateľom požadovaných parametrov a kritérií dodaním tzv. reportu výkonnosti kampane: -Očakávanie vs. realita v absolútnom aj % vyjadrení, -dosah /počet unikátnych užívateľov, -click through rate v % (SK: miera prekliknutia na cieľovú stránku), -počet konverzií a miera konverzii v % -treba nastaviť v GA registračný link ako konverziu, response rate kampane v % (celková odozva kampane)

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie v súlade s § 46 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní ( ďalej len "ZVO") zábezpeku vo výške 6 000,- EUR (slovom: šesťtisíc euro). Zábezpeku je možné zložiť: a) Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača b) Poskytnutím poistenia záruky za uchádzača c) Zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa 2. Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia a vykoná nápravu, ak zistí konflikt záujmov. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie verejného obstarávania alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača z tohto verejného obstarávania. V rámci opatrení podľa predchádzajúceho bodu požaduje verejný obstarávateľ , aby záujemca / uchádzač / člen skupiny dodávateľov vo všetkých fázach procesu verejného obstarávania postupoval tak, aby nedošlo k vzniku konfliktu záujmov. Uchádzač je povinný vo svojej ponuke predložiť čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov (verejný obstarávateľ upozorňuje, že bude kontrolovať pravdivosť uchádzačmi predložených vyhlásení týkajúcich sa konfliktu záujmov) spôsobom podľa Prílohy č. 3 týchto súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 4. Lehota viazanosti ponúk (vrátane jej predĺženia) nepresiahne 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch (obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO a pod.), a tiež údaje o osobe oprávnenej konať v mene subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Uvedené informácie predloží úspešný uchádzač ako prílohu zmlúv 6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8.Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 11. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 12. Verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže. 13. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty. 14. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.