Vyhlásené obstarávanie

Opravy a rekonštrukcie komunikácií na území mesta Martin


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Martin
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 200 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233223-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
4. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, kancelária č. 429, 4. poschodie.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie a vyhodnocovanie ponúk komisiou je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Opravy a rekonštrukcie komunikácií na území mesta Martin

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú opravy a rekonštrukcie poškodenia komunikácií na území mesta Martin asfaltom AC 11 v súlade s STN 736121 (postreky STN 736129) v jednotkovej cene za 1 m2 podľa požiadaviek verejného obstarávateľa a opravy alebo rekonštrukcie poškodenia komunikácií zámkovou dlažbou v súlade s STN 736101 a STN 736133 v jednotkovej cene za 1 m2 podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Pri opravách a rekonštrukciách komunikácií asfaltom AC 11 sa jedná sa o opravy a rekonštrukcie komunikácií asfaltom AC 11 počas celého roka, ale v malých častiach do 100 m2. Výzva zhotoviteľa na začatie vykonávania prác bude maximálne jedna za deň a vždy maximálne na 30 m2 opravy alebo rekonštrukcie poškodenej komunikácie. Pri opravách a rekonštrukciách zámkovou dlažbou sa jedná o opravy a rekonštrukcie komunikácií zámkovou dlažbou počas celého roka, ale v malých častiach do 30 m2. Výzva zhotoviteľa na začatie vykonávania prác bude maximálne jedna za deň a vždy maximálne na 10 m2 opravy alebo rekonštrukcie poškodenej komunikácie. Práce na oprave a rekonštrukcii mestských komunikácií, chodníkov, parkovísk (predmet diela) budú realizované v priebehu rokov 2021-2022 na základe výzvy objednávateľa, s uvedením konkrétneho termínu plnenia a podľa závažnosti poškodenia komunikácie, chodníka, parkoviska pri bežných opravách a rekonštrukciách alebo do 12 hodín pri havarijných opravách a rekonštrukciách. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.. Predmetom zákazky sú opravy a rekonštrukcie poškodenia komunikácií na území mesta Martin asfaltom AC 11 v súlade s STN 736121 (postreky STN 736129). Práce na oprave a rekonštrukcii mestských komunikácií, chodníkov, parkovísk (predmet diela) budú realizované v priebehu rokov 2021-2022 na základe výzvy objednávateľa, s uvedením konkrétneho miesta, rozsahu, termínu plnenia a podľa závažnosti poškodenia komunikácie, chodníka, parkoviska pri bežných opravách a rekonštrukciách alebo do 12 hodín pri havarijných opravách a rekonštrukciách. Pri opravách a rekonštrukciách komunikácií asfaltom AC 11 sa jedná sa o opravy a rekonštrukcie komunikácií asfaltom AC 11 počas celého roka, ale v malých častiach do 100 m2. Výzva zhotoviteľa na začatie vykonávania prác bude maximálne jedna za deň a vždy maximálne na 30 m2 opravy alebo rekonštrukcie poškodenej komunikácie. Začatie vykonávania diela (pri bežných opravách a rekonštrukciách): do 2 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1 Zmluvy o dielo súťažných podkladov. Ukončenie a odovzdanie diela (pri bežných opravách a rekonštrukciách): do 5 dní od začatia vykonávania diela. Začatie vykonávania diela (pri havarijných opravách a rekonštrukciách): do 12 hodín od doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1 Zmluvy o dielo týchto súťažných podkladov, Ukončenie a odovzdanie diela (pri havarijných opravách a rekonštrukciách): do 12 hodín od začatia vykonávania diela. Bližšie určenie miesta diela sa uskutoční najneskôr do 2 dní od doručenia výzvy objednávateľa (pri bežných opravách a rekonštrukciách) alebo do 12 hodín (pri havarijných opravách a rekonštrukciách). V prípade omeškania objednávateľa s odovzdaním staveniska (miesta opravy alebo rekonštrukcie) v dohodnutom termíne, pokiaľ nebude dohodnuté inak, predlžuje sa automaticky termín ukončenia a odovzdania diela o rovnaký počet dní (hodín), ako trvalo omeškanie objednávateľa. Opravy a rekonštrukcie komunikácií mesta Martin asfaltom AC 11 zahŕňajú (v jednotkovej cene za 1 m2) - Vyrezanie poškodeného miesta; - Príprava poškodenej časti komunikácie: frézovanie, búranie odvoz a ekologická likvidácia poškodených vrstiev (potrebné zdokladovať); - Vyčistenie miesta opravy alebo rekonštrukcie od nečistôt stlačeným vzduchom (dúchadlo, kompresor); - Dodanie a nastriekanie spojovacej asfaltovej vrstvy (0,5 kg/ m2); - Dodanie a strojné položenie finišérom nového asfaltu AC 11 v hrúbke 6 cm so zhutnením vibračným valcom nad 3 tony s dodržaním odtokových podmienok komunikácie; - Zaliatie spojovacích špár medzi starým a novým asfaltom asfaltovou zálievkou (vrátane dodania materiálu). V prílohe je potrebné oceniť aj ostatné, možné činnosti súvisiace s opravou alebo rekonštrukciou poškodenia komunikácie, ktoré sú podrobne vymedzené na konkrétnu časť predmetu zákazky v časti B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, predmetu zákazky" uvedené v Súťažných podkladoch.Predmetom zákazky sú opravy a rekonštrukcie poškodenia komunikácií na území mesta Martin zámkovou dlažbou v súlade s STN 736101 a STN 736133 v jednotkovej cene za 1 m2 podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Pri opravách a rekonštrukciách zámkovou dlažbou sa jedná o opravy a rekonštrukcie komunikácií zámkovou dlažbou počas celého roka, ale v malých častiach do 30 m2. Výzva zhotoviteľa na začatie vykonávania prác bude maximálne jedna za deň a vždy maximálne na 10 m2 opravy alebo rekonštrukcie poškodenej komunikácie. Práce na oprave a rekonštrukcii mestských komunikácií, chodníkov, parkovísk (predmet diela) budú realizované v priebehu rokov 2021-2022 na základe výzvy objednávateľa, s uvedením konkrétneho termínu plnenia a podľa závažnosti poškodenia komunikácie, chodníka, parkoviska pri bežných opravách a rekonštrukciách alebo do 12 hodín pri havarijných opravách a rekonštrukciách. Začatie vykonávania diela (pri bežných opravách a rekonštrukciách): do 2 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1 Zmluvy o dielo súťažných podkladov. Ukončenie a odovzdanie diela (pri bežných opravách a rekonštrukciách): do 5 dní od začatia vykonávania diela. Začatie vykonávania diela (pri havarijných opravách a rekonštrukciách): do 12 hodín od doručenia výzvy objednávateľa v zmysle čl. VII. bod 7.1 Zmluvy o dielo týchto súťažných podkladov, Ukončenie a odovzdanie diela (pri havarijných opravách a rekonštrukciách): do 12 hodín od začatia vykonávania diela. Bližšie určenie miesta diela sa uskutoční najneskôr do 2 dní od doručenia výzvy objednávateľa (pri bežných opravách a rekonštrukciách) alebo do 12 hodín (pri havarijných opravách a rekonštrukciách). V prípade omeškania objednávateľa s odovzdaním staveniska (miesta opravy alebo rekonštrukcie) v dohodnutom termíne, pokiaľ nebude dohodnuté inak, predlžuje sa automaticky termín ukončenia a odovzdania diela o rovnaký počet dní (hodín), ako trvalo omeškanie objednávateľa. Opravy a rekonštrukcie komunikácie mesta Martin zámkovou dlažbou zahŕňajú (v jednotkovej cene za 1 m2) a je potrebné dodržať STN 736101 a STN 736133: - Rozobratie starej zámkovej dlažby (prípadne vybúranie liateho asfaltu, betónu, asfaltobetónu odrezanie opravovanej časti od neopravovanej) a ostatných podkladných vrstiev na poškodenom mieste komunikácie do hĺbky min. 34 cm od vrchnej plochy novej komunikácie. Odvoz a ekologická likvidácia poškodených vrstiev (potrebné zdokladovať); - Zhutnenie podložia vibračnou nohou (vibračnou platňou, valcom,...); - Dodanie, rozhrnutie a zhutnenie štrkodrvy 16-63 (min. 15 cm) zhutňovanej po vrstvách; - Dodanie, rozhrnutie a zhutnenie štrkopiesku, šotoliny 0-32 B (cca 10 cm) zhutňovanej po vrstvách; - Vyrovnanie podkladu štrkom 4-8 v hrúbke 3 cm; - Dodanie uloženie betónovej zámkovej dlažby hr. 6 cm s dodržaním odtokových podmienok komunikácie, vrátane zapieskovania špár (štrkopieskom 0-2); - Zhutnenie a vyrovnanie dlažby vibračnou platňou (s gumenou podložkou). S opravou a rekonštrukciou poškodenia komunikácie súvisia aj ostatné a ďalšie činnosti funkčnej špecifikácie predmetu zákazky, ktoré je potrebné ako samostatnú prílohu oceniť (cena s DPH): Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" týchto Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty/informácie počas lehoty na predkladanie ponúk uverejňovať aj v profile VO. Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám potrebných na vypracovanie ponuky, a to v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (www.uvo.gov.sk) ako aj na portáli EVO.eBIT portal, stránka www.evoportal.sk, počas celého procesu verejného obstarávania, týmto odporúča všetkým záujemcom, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle alebo portál EVO.eBIT portal. 3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz mám záujem pri tejto zákazke zverejnenej na portáli http://www.evoportal.sk/. 4. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/. 5. Verejný obstarávateľ Mesto Martin si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo samostatne na každú časť zákazky v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade: - ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov alebo uchádzačov, že je potrebné sa zaregistrovať do aukčného systému Mesta Martin, pokiaľ už nie sú v aukčnom systéme registrovaní. 7.Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve až po vyhodnotení ponúk a podmienok uvedených v elektronickej aukcii, ktoré sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov. Predpokladaný termín e aukcií pre Časť 1: Predpokladaný termín sprístupnenia a začatia elektronickej aukcie: 09.03.2021 o 09,00 hod. Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie 09.03.2021 o 09,30 hod. (v prípade posúvania času predpokladaný) Predpokladaný termín e aukcií pre Časť 2: Predpokladaný termín sprístupnenia a začatia elektronickej aukcie: 09.03.2021 o 09,30 hod. Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie 09.03.2021 o 10,00 hod. (v prípade posúvania času predpokladaný) Pre stanovenie celkovej ceny diela je záväzná jednotková cena za opravu alebo rekonštrukciu 1 m2 a jednotkových cien ďalších možných činností súvisiacich s prácami. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania podlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne uvedených možností.