Vyhlásené obstarávanie

Výpočtová technika


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
236 112,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Február 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
1. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Výpočtová technika

Výpočtová technika

Výpočtová technika

Výpočtová technika

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a dodanie vybraného sortimentu monitorov, osobných počítačov, notebookov, tabletov, tlačiarní, kopírok, multifunkčných zariadení, projektorov a aktívnych sieťových prvkov výpočtovej techniky, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu dohody a cenník k návrhu rámcovej dohody.. Predmetom obstarávania je nákup a dodanie vybraného sortimentu monitorov, osobných počítačov, notebookov, tabletov, tlačiarní, kopírok, multifunkčných zariadení, projektorov a aktívnych sieťových prvkov výpočtovej techniky, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb. Ostatné súvisiace služby predstavujú dodanie zariadení, hardvéru, softvéru, vrátane prislúchajúceho inštalačného materiálu a doprava jednotlivých častí predmetu zákazky na miesto dodania, spolu s technickou dokumentáciou, návodom na obsluhu v slovenskom jazyku a záručným listom jednotlivých častí predmetu plnenia, vyloženie tovaru v mieste dodania a poskytnutie súčinnosti pri inštalácii, zaškolení, resp. konfigurácii nových zariadení, ak je to uvedené v požiadavke verejného obstarávateľa v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu dohody a cenník k návrhu rámcovej dohody. Druhová skladba jednotlivých položiek, podrobná špecifikácia predmetu zákazky a požadované množstvá sú uvedené v Prílohe č. 1 k návrhu rámcovej dohody. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami.

Doplňujúce informácie

Nadlimitná zákazka zadávaná postupom verejnej súťaže podľa ustanovenia § 66 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, s využitím pravidla v § 66 ods. 7, tzv. reverzná súťaž. Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1867. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.