Vyhlásené obstarávanie

Integrácia IS MČ BSM na IIS Bratislavy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
49 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Máj 2015
Dátum otvárania ponúk:
11. Máj 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto, Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava 1. Čas otvárania časti ponúk "Kritériá" bude jednotlivým uchádzačom oznámené systémom EVO.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom je integrácia a úprava informačného systému mestskej časti Bratislava Staré Mesto (ďalej len IS MČ BSM) na Integrovaný informačný systém Bratislavy (ďalej len IIS BA) v rámci projektu Elektronizácia služieb bratislavskej samosprávy. Súčasťou predmetu zákazky je detailná analýza, návrh a implementácia MidOffice komponentov, BackOffice komponentov tak, aby IS MČ BSM bol schopný komunikovať s IIS BA a zabezpečil elektronické spracovanie definovaných služieb.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 16.9.2013) (ďalej len príručka Z/U-PLZ),Spoločné moduly - pre zákazky vytvorené po 22.6.2014 (verzia 0.5, 19.5.2014), ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO ttps://evo.gov.sk v položke menu Príručky. Pre účasť v tejto zákazke jepotrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 48.02 s názvom "Integrácia IS MČ BSM na IIS Bratislavy". Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.2.2) tejto výzvy. 2. Súťažné podklady sú prístupné zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (po schválení záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom), a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je uvedená v bode IV.2.2 tejto výzvy. 3. Lehota na vysvetľovanie súťažných podkladov: 05.05.2015 do 10:00 hod. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 4. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk. 5. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršie úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca mal príslušné technické predpoklady a vybavenie potrebné na používanie systému EVO, ktoré je uvedené v systéme EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO. 6. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 7. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html,ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO ttps://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 8. V prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade verejný obstarávateľ môže predĺžiť príslušné lehoty vo verejnom obstarávaní, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom v predmetnom postupe zadávania zákazky. Súčasne môže byť oznámenie o predĺžení lehoty odoslané e-mailom. 9. Predpokladaná hodnota zákazky je 35 600,00 € bez DPH / integrácia: predpokladá sa uzatvorenie zmluvy na servis na 5 rokov v súlade s § 58 písm. i) zákona v predpokladanej hodnote cca 14 000,00 bez DPH /=PHZ spolu cca 49 600,00 € bez DPH. 10. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 11. Písomná zmluva môže byt akceptovaná v súlade s § 27 ods. 2 zákona len v prípade zdrojov finančných, odborných alebo technických kapacít, ktoré budú mať uchádzači alebo záujemcovia k dispozícii na plnenie zmluvy, teda kapacít,ktoré budú použité v budúcnosti pri plnení zmluvy. 12. Čestné vyhlásenia alebo dokumenty, kde sa vyžaduje podpis oprávnenej osoby musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri/živnostenskom registri/ rovnocenný register v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych noriem v krajine sídla uchádzača, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. 13. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako euro), záujemca predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač alebo záujemca prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou) dňom zverejnenia výzvy na predloženie ponuky. 14. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača; 15. Zákazka je evidovaná na https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView pod evidenčným číslom 48.02 s názvom "Integrácia IS MČ BSM na IIS Bratislavy".