Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb na zabezpečenie kampane na zvyšovanie povedomia verejnosti o problematike násilia na deťoch


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
175 320,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79341400-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Január 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Február 2021
Dátum otvárania ponúk:
11. Február 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk (OP) bude v súlade s § 52 ZVO verejné. OP sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento EN uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Marec 2021 až 30. November 2022

Výsledky

Poskytovanie služieb na zabezpečenie kampane na zvyšovanie povedomia verejnosti o problematike násilia na deťoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je informovať verejnosť o problematike násilia na deťoch a o nástrojoch pomoci prostredníctvom on-line kampane na zvyšovanie povedomia verejnosti o problematike násilia na deťoch. Špecifikácia a podmienky plnenia predmetu zmluvy sú uvedené v Prílohe č. 2, Súťažných podkladov Zmluva o zabezpečení kampane na zvyšovanie povedomia verejnosti o problematike násilia na deťoch (ďalej iba Zmluva) a jej Prílohe č. 1 Opis služieb.. Predmetom zákazky je informovať verejnosť o problematike násilia na deťoch a o nástrojoch pomoci prostredníctvom on-line kampane na zvyšovanie povedomia verejnosti o problematike násilia na deťoch. Špecifikácia a podmienky plnenia predmetu zmluvy sú uvedené v Prílohe č. 2 , SP Zmluva o zabezpečení kampane na zvyšovanie povedomia verejnosti o problematike násilia na deťoch (ďalej iba Zmluva) a jej Prílohe č. 1 Opis služieb.

Doplňujúce informácie

1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny ako centrálna obstarávacia organizácia vykonáva predmetné verejné obstarávanie pre Ústredie práce sociálnych vecí a rodiny elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese: www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis. Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A.5 súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópii. Ak úspešný uchádzač predložil v ponuke dokumenty, ktoré nie sú podpísané zaručeným elektronickým podpisom, (alebo ekvivalentom) pred podpisom zmluvy predloží na výzvu verejného obstarávateľa originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § § 66 druhá veta ods. 7 (tzv. super reverzná verejná súťaž). 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že na financovanie tejto zákazky nebude mať schválený dostatočný objem finančných prostriedkov. 5. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná Zmluva a jeho prípadní subdodávatelia, ktorí sú povinní byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora (RPVS), musia byť pred podpisom predmetnej rámcovej dohody zapísaní v RPVS. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v Súťažných podkladoch. 7. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 30.11.2022 alebo do vyčerpania maximálnej celkovej ceny uvedenej v článku 4, bod 4.3 tejto zmluvy, pokiaľ nedôjde k jej predčasnému ukončeniu niektorým z iných spôsobov uvedených v tejto zmluve. 8. Doplnenie oddiel II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Dátum začatia: je informatívny udaj s dôvodu funkcionality formulára. 9. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.