Vyhlásené obstarávanie

Odvoz a nakladanie s biologicky rozložiteľnými komunálnymi odpadmi v Meste Levice (BRKO)_2021


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Levice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 406 760,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Január 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Február 2021
Dátum otvárania ponúk:
16. Február 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods.2 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Ponuky budú sprístupnené funkcionalitou IS EVO ver. 18 "On- line".
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Odvoz a nakladanie s biologicky rozložiteľnými komunálnymi odpadmi v Meste Levice (BRKO)_2021

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhodnotenie/zneškodnenie (nakladanie) biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v Meste Levice (verejného obstarávateľa), napríklad komunálne/priemyselné kompostovanie alebo iné zhodnotenie, prípadne likvidácia. Súčasťou predmetu zákazky je aj naloženie odpadu na prepravné vozidlá a odvoz (ďalej odvoz) tohto odpadu z centrálnej lokality CTZ Levice na Mochovskej ulici, Levice do miesta nakladania s ním. Odvoz a zhodnotenie/zneškodnenie sú zamerané na všetky druhy odpadov v rámci kat. č. 200201 (BRO biologicky rozložiteľný odpad ) a všetky druhy odpadov kat. č. 200108 (biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad) vrátane neskompostovateľných odpadov a zvyškov; všetko ďalej len BRKO v odhadovanom zložení - 10% tráv (kosby), 40% BRKO, 50% drevnej hmoty s prímesou orezov kríkov a lístia. Zber BRKO od jeho pôvodcov zabezpečuje iný zmluvný dodávateľ verejného obstarávateľa/Mesta Levice. Odvoz a zhodnotenie/zneškodnenie BRKO bude zabezpečované od jeho pôvodcov, t.j. od obyvateľov mesta Levice, od firiem a organizácií pôsobiacich na území mesta Levice, ktoré zabezpečujú pre mesto Levice formou zmluvnej spolupráce údržbu verejnej zelene, v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne v spojení s ekvivalentnými právnymi normami platnými v členských krajinách podľa sídla uchádzača (ďalej aj zákon o odpadoch), okrem prevádzkovateľov kuchyne podľa § 83 ods. 1 zákona o odpadoch. Spôsob a percento zhodnotenia/zneškodnenia BRKO predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje na príjme odpadu obsluhu regulujúcu ukladanie jednotlivých druhov odpadu a vedenie príslušnej evidencie. Predpokladaný ročný objem BRKO je 5000 ton, t.j. 15 000 ton za tri (3) roky, na ktoré bude uzatvorená zmluva. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je zhodnotenie/zneškodnenie (nakladanie) biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v Meste Levice (verejného obstarávateľa), napríklad komunálne/priemyselné kompostovanie alebo iné zhodnotenie, prípadne likvidácia. Súčasťou predmetu zákazky je aj naloženie odpadu na prepravné vozidlá a odvoz (ďalej odvoz) tohto odpadu z centrálnej lokality CTZ Levice na Mochovskej ulici, Levice do miesta nakladania s ním. Odvoz a zhodnotenie/zneškodnenie sú zamerané na všetky druhy odpadov v rámci kat. č. 200201 (BRO biologicky rozložiteľný odpad ) a všetky druhy odpadov kat. č. 200108 (biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad) vrátane neskompostovateľných odpadov a zvyškov; všetko ďalej len BRKO v odhadovanom zložení - 10% tráv (kosby), 40% BRKO, 50% drevnej hmoty s prímesou orezov kríkov a lístia. Zber BRKO od jeho pôvodcov zabezpečuje iný zmluvný dodávateľ verejného obstarávateľa/Mesta Levice. Odvoz a zhodnotenie/zneškodnenie BRKO bude zabezpečované od jeho pôvodcov, t.j. od obyvateľov mesta Levice, od firiem a organizácií pôsobiacich na území mesta Levice, ktoré zabezpečujú pre mesto Levice formou zmluvnej spolupráce údržbu verejnej zelene, v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne v spojení s ekvivalentnými právnymi normami platnými v členských krajinách podľa sídla uchádzača (ďalej aj zákon o odpadoch), okrem prevádzkovateľov kuchyne podľa § 83 ods. 1 zákona o odpadoch. V prípade zhodnotenia BRKO napr. komunálne/priemyselné kompostovania pôjde o podrvenie zeleného odpadu (napr. konároviny, biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad, okrem pokosených tráv), homogenizácia odpadu pred začatím kompostovania, hygienizácia vo vhodnom zariadení, prekopávanie zakládok, preosiatie hotového kompostu, jeho distribúcia a pod.; v prípade iného spôsobu zhodnotenia pôjde o postupy navrhnutými uchádzačmi výlučne v súlade so zákonom o odpadoch a s vykonávacími predpismi; prípadná likvidácia BRKO bude zabezpečovaná iným spôsobom ako uložením na skládky odpadov, a to v súlade so zákonom o odpadoch. Spôsob zhodnotenia/zneškodnenia BRKO predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje na príjme odpadu obsluhu regulujúcu ukladanie jednotlivých druhov odpadu a vedenie príslušnej evidencie. Predpokladaný ročný objem BRKO je 5000 ton, t.j. 15 000 ton za tri (3) roky, na ktoré bude uzatvorená zmluva. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácie sa bude realizovať v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane vysvetľovania, predkladania, vyhodnocovania ponúk. V prípade aplikácie revíznych postupov je potrebné postupovať podľa Štvrtej hlavy ZVO, § 163 ZVO a nasl. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom (VOb) a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 2. Od úsp.uchádzača sa vyžaduje, aby mal pred podpisom RD uzatvorené poistenie za škodu spôsobenú pri výkone činnosti;. Ďalej sa vyžaduje aby: - disponoval príslušným technickým zariadením potrebným na prevádzkovanie kompostárne v dostatočných kapacitách na zhodnotenie 5000 t odpadu ročne; -disponoval príslušným povolením na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie BRKO podľa príslušných predpisov, vrátane schváleného prevádzkového poriadku, -predkladal na mesačnej báze spolu s faktúrami evidenciu o odvoze a zhodnotení BRKO vrátane nekompostovateľného odpadu a zvyškov, s uvedením množstva odpadu a spôsobu zhodnotenia odpadu BRKO a naloženia s nekompostovateľným odpadom a zvyškami, -poskytol vážne lístky ku každej faktúre, pokiaľ vozidlá poskytovateľa/úspešného uchádzača nebudú vybavené vážiacim systémom zaradeným do skupiny určených meradiel a spĺňajúcim požiadavky na určené meradlo podľa osobitného predpisu skôr, ako určuje zákonné ustanovenie § 16 ods. 10 zákona o odpadoch od 1.1.2023; -samotný zber BRKO v lokalite mesta Levice zabezpečuje zmluvný partner verejného obstarávateľa, ktorý zabezpečí zber BRKO a odvoz BRKO do centrálnej lokality - centrálny tepelný zdroj (CTZ) Levice na Mochovskej ulici Levice na dočasné uskladnenie dovezeného BRKO - mal zberové vozidlá vybavené nainštalovaným a prevádzkovaným GPS zariadením; 3.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 ZVO upravené v RD vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 4.VOb vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom RD informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 5.RD nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 6.RD bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 7.Lehota splatnosti realizačných faktúr je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. Faktúry a platby sa budú realizovať na mesačnej báze. 8.Vyžaduje sa záručná lehota na poskytnuté služby 12 mesiacov. 9. Prílohami rámcovej dohody budú príslušné oprávnenia (súhlasy a povolenia) úspešného uchádzača pre oblasť nakladania a iného zaobchádzania s odpadom v súlade s príslušnými právnymi predpismi. 10. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy VOb vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 11. Verejný obstarávateľ v rámci realizácie predmetu zákazky zmluvne vyžaduje postup s ohľadom na ochranu životného prostredia podľa informácií v SP. 12. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 13. Bližšie informácie sú uvedené v SP.