Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie pre verejné osvetlenie mesta Dunajská Streda, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude dodávať do dohodnutých OM odberateľa elektrickú energiu nepretržite od 00.00 hod. dňa 2.4.2021 SEČ do 24.00 hod. dňa 2.4.2023 SEČ za podmienok uvedených v zmluve, pre odberné miesta Mesta Dunajská Streda v kategórii - odberné miesta s mesačnou fakturáciou s úrovňou napojenia na NN pre všetky odberné miesta Príloha č. 6 Odberné miesta verejného obstarávateľa týchto súťažných podkladov. Predpokladaný odber je 2 306,05 MWh/ na 24 mesiacov Verejný obstarávateľ požaduje : toleranciu v dodávke elektriny v intervale : + neobmedzene (novo prihlásené odbery) - 20% (odhlásené odbery), vystavenie zálohových faktúr za dodávku elektriny a distribučné služby vystavené formou spoločnej faktúry pre každé OM a doručenie odberateľovi do 10. kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po ukončení mesiaca realizácie dodávky elektriny. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu verejného obstarávateľa v prospech účtu dodávateľa, fakturáciu k 31.12. príslušného roka, zálohové platby mesačne, platí s ročným odpočtom odberu, individuálnu obsluhu key account manažérom pre všetky odberné miesta, poskytnutie elektronického portálu / zobrazovanie odberných miest, história spotreby, zobrazovanie faktúr s možnosťou ich stiahnutia /, možnosť elektronickej fakturácie, podporu key account manažéra dodávateľa pri pripájaní nových odberných miest verejného obstarávateľa prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu zabezpečenie distribúcie elektriny. Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie pre verejné osvetlenie mesta Dunajská Streda, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude dodávať do dohodnutých OM odberateľa elektrickú energiu nepretržite od 00.00 hod. dňa 2.4.2021 SEČ do 24.00 hod. dňa 2.4.2023 SEČ za podmienok uvedených v zmluve, pre odberné miesta Mesta Dunajská Streda v kategórii - odberné miesta s mesačnou fakturáciou s úrovňou napojenia na NN pre všetky odberné miesta Príloha č. 6 Odberné miesta verejného obstarávateľa týchto súťažných podkladov. Predpokladaný odber je 2 306,05 MWh/ na 24 mesiacov Verejný obstarávateľ požaduje : toleranciu v dodávke elektriny v intervale : + neobmedzene (novo prihlásené odbery) - 20% (odhlásené odbery), vystavenie zálohových faktúr za dodávku elektriny a distribučné služby vystavené formou spoločnej faktúry pre každé OM a doručenie odberateľovi do 10. kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po ukončení mesiaca realizácie dodávky elektriny. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu verejného obstarávateľa v prospech účtu dodávateľa, fakturáciu k 31.12. príslušného roka, zálohové platby mesačne, platí s ročným odpočtom odberu, individuálnu obsluhu key account manažérom pre všetky odberné miesta, poskytnutie elektronického portálu / zobrazovanie odberných miest, história spotreby, zobrazovanie faktúr s možnosťou ich stiahnutia /, možnosť elektronickej fakturácie, podporu key account manažéra dodávateľa pri pripájaní nových odberných miest verejného obstarávateľa prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu zabezpečenie distribúcie elektriny
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Zábezpeka podľa §46 ZVO sa nevyžaduje