Vyhlásené obstarávanie

„Dodávka elektrickej energie, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu – verejné osvetlenie “


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dunajská Streda
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
154 195,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
25. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutočni dňa 25.01.2021 o 10:00 hod. prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk. Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. Otváranie ponúk je verejné. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

„Dodávka elektrickej energie, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu – verejné osvetlenie “

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie pre verejné osvetlenie mesta Dunajská Streda, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude dodávať do dohodnutých OM odberateľa elektrickú energiu nepretržite od 00.00 hod. dňa 2.4.2021 SEČ do 24.00 hod. dňa 2.4.2023 SEČ za podmienok uvedených v zmluve, pre odberné miesta Mesta Dunajská Streda v kategórii - odberné miesta s mesačnou fakturáciou s úrovňou napojenia na NN pre všetky odberné miesta Príloha č. 6 Odberné miesta verejného obstarávateľa týchto súťažných podkladov. Predpokladaný odber je 2 306,05 MWh/ na 24 mesiacov Verejný obstarávateľ požaduje : toleranciu v dodávke elektriny v intervale : + neobmedzene (novo prihlásené odbery) - 20% (odhlásené odbery), vystavenie zálohových faktúr za dodávku elektriny a distribučné služby vystavené formou spoločnej faktúry pre každé OM a doručenie odberateľovi do 10. kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po ukončení mesiaca realizácie dodávky elektriny. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu verejného obstarávateľa v prospech účtu dodávateľa, fakturáciu k 31.12. príslušného roka, zálohové platby mesačne, platí s ročným odpočtom odberu, individuálnu obsluhu key account manažérom pre všetky odberné miesta, poskytnutie elektronického portálu / zobrazovanie odberných miest, história spotreby, zobrazovanie faktúr s možnosťou ich stiahnutia /, možnosť elektronickej fakturácie, podporu key account manažéra dodávateľa pri pripájaní nových odberných miest verejného obstarávateľa prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu zabezpečenie distribúcie elektriny. Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie pre verejné osvetlenie mesta Dunajská Streda, zabezpečenie jej distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude dodávať do dohodnutých OM odberateľa elektrickú energiu nepretržite od 00.00 hod. dňa 2.4.2021 SEČ do 24.00 hod. dňa 2.4.2023 SEČ za podmienok uvedených v zmluve, pre odberné miesta Mesta Dunajská Streda v kategórii - odberné miesta s mesačnou fakturáciou s úrovňou napojenia na NN pre všetky odberné miesta Príloha č. 6 Odberné miesta verejného obstarávateľa týchto súťažných podkladov. Predpokladaný odber je 2 306,05 MWh/ na 24 mesiacov Verejný obstarávateľ požaduje : toleranciu v dodávke elektriny v intervale : + neobmedzene (novo prihlásené odbery) - 20% (odhlásené odbery), vystavenie zálohových faktúr za dodávku elektriny a distribučné služby vystavené formou spoločnej faktúry pre každé OM a doručenie odberateľovi do 10. kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po ukončení mesiaca realizácie dodávky elektriny. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu verejného obstarávateľa v prospech účtu dodávateľa, fakturáciu k 31.12. príslušného roka, zálohové platby mesačne, platí s ročným odpočtom odberu, individuálnu obsluhu key account manažérom pre všetky odberné miesta, poskytnutie elektronického portálu / zobrazovanie odberných miest, história spotreby, zobrazovanie faktúr s možnosťou ich stiahnutia /, možnosť elektronickej fakturácie, podporu key account manažéra dodávateľa pri pripájaní nových odberných miest verejného obstarávateľa prevzatie zodpovednosti za odchýlku v plnom rozsahu zabezpečenie distribúcie elektriny

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Zábezpeka podľa §46 ZVO sa nevyžaduje