Predmetom ZoD pre vyhotovenie Diela Zhotoviteľom bude: a)vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 1, ktorá obsahuje: - vypracovanie DUR len Potrubia odtoku vyčistenej vody 10 vyhotovení - vypracovanie DSP - 10 vyhotovení, b)zhotovenie Stavby, ktorá obsahuje: - vlastná realizácia stavebných prác vrátane zaškolenia obsluhy a uvedenia Stavby do skúšobnej prevádzky, - vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 2, ktorá zahrňuje: vypracovanie DRS - 6 vyhotovení, projekt organizácie výstavby 6 vyhotovení, geodetické zameranie zhotovenej Stavby 6 vyhotovení, vypracovanie DSVS - 6 vyhotovení, plán užívania verejnej práce - 6 vyhotovení, vypracovanie prevádzkového a manipulačného poriadku 6 vyhotovení. Stavenisko verejný obstarávateľ odovzdá víťaznému uchádzačovi zápisom s 2 vytýčenými základnými výškovými a smerovými bodmi pre každý stavebný objekt. Výškové, smerové body a vytýčené hranice vzťahujúce sa k predmetu zákazky budú pre zhotoviteľa záväzné. .. Podrobne je predmet zákazky popísaný v súťažných podkladoch.
1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html verzia 18.0. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 2.) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3.) V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk