Vyhlásené obstarávanie

Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
189 357,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39180000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EKS a uskutoční sa v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní na adrese verejného obstarávateľa.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb

Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb

Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb

Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody.. Predmetom obstarávania a súčasťou ceny za dodanie predmetu zákazky je dodanie, doprava, vykládka, vynesenie tovaru alebo zariadenia predávajúcim na miesto určené kupujúcim v samostatnej objednávke, vybalenie, montáž tovaru alebo zariadení podľa technickej dokumentácie vrátane inštalácie a pripojenia médií (elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie, plyn, vzduchotechnika a pod.), uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom jazyku a odstránenie a odvoz obalového materiálu, demontáž a vynesenie pôvodného nábytku, likvidácia pôvodného nábytku, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky kupujúceho v súlade s Prílohou č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Tovar, u ktorého je to podľa špecifikácie požadované, musí byť certifikovaný, príp. spĺňať požadované normy a nariadenia. Ak to bude požadované, dodaný nábytok musí byť kompatibilný s existujúcim nábytkom a plne kompatibilný s existujúcim vybavením. V prípade, ak sú v opise alebo v špecifikácii predmetu zákazky uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, materiálov alebo tovarov pomocou odkazu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný ekvivalentný výrobok, ak má dodržané všetky (alebo porovnateľné) technické, kvalitatívne alebo funkčné parametre a charakteristiky ako tie, ktoré uviedol verejný obstarávateľ. Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody. Osobitné požiadavky plnenia rámcovej dohody: Úspešný uchádzač/predávajúci je povinný pri plnení predmetu rámcovej dohody a podľa ustanovení v dohode: -vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok -predložiť vzorky vybraných tovarov - ponúkaných materiálov, ktoré verejný obstarávateľ/kupujúci posúdi, a až po ich odsúhlasení vystaví záväznú objednávku. Požadované vzorky sú uvedené v Prílohe č. 1 rámcovej dohody špecifikácia a cena predmetu dohody, spolu s opisom, ako budú hodnotené. Súčasťou predmetu dohody je aj odvoz a likvidácia pôvodného laboratórneho nábytku, predávajúci musí mať počas trvania rámcovej dohody platný súhlas na prepravu a zber nebezpečných odpadov, vydaný príslušným orgánom štátnej správy. Odpad je klasifikovaný ako tuhý nebezpečný odpad, katalógové číslo 170903 (Iné odpady zo stavieb a demolácií vrátane zmiešaných odpadov obsahujúce nebezpečné látky).

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1790 Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní, sa komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi uskutočňuje v slovenskom príp. českom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitami EO EKS. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v tomto verejnom obstarávaní v rámci EO EKS sú uvedené v platných všeobecných podmienkach a manuáloch EO EKS. O vysvetlenie informácií, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však - podľa § 113 ods. 7 ZVO, tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, a to prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk Vysvetlenie bude verejne a priamo prístupné na Elektronickej tabuli v rámci systému EO EKS a predmetného verejného obstarávania a zároveň bude registrovaným záujemcom odosielané/doručované prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk do konta záujemcu, zriadenom na predmetnom portáli. Momentom odoslania prostredníctvom https://eo.eks.sk sa vysvetlenie považuje za doručené.