Vyhlásené obstarávanie

Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
277 055,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33141200-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
21. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
25. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese verejného obstarávateľa a bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie špeciálneho zdravotníckeho materiálu pre intervenčnú kardiológiu: - Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na set na transkatétrovú balónikovú mitrálnu valvuloplastiku - Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na špeciálny zdravotnícky materiál k prístroju Rotablator Systém - Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na riadené kontrastné infúzie angiografických postupov - Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na valvuloplastický katéter - Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na cievny uzatvárací systém - Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na konkrezistentný zavádzač. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom obstarávania je špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na set na transkatétrovú balónikovú mitrálnu valvuloplastiku. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Predpokladaný počet: 9 ksPredmetom obstarávania je špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na špeciálny zdravotnícky materiál k prístroju Rotablator Systém. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Predpokladaný počet: 9 ksPredmetom obstarávania je špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na riadené kontrastné infúzie angiografických postupov. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Predpokladaný počet: 4 830 ksPredmetom obstarávania je špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na valvuloplastický katéter. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Predpokladaný počet: 15 ksPredmetom obstarávania je špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na cievny uzatvárací systém. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Predpokladaný počet: 99 ksPredmetom obstarávania je špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú kardiológiu s osobitným zreteľom na konkrezistentný zavádzač. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Predpokladaný počet: 77 ks

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 66 ods. 7 ZVO a ponuky sa predkladajú podľa § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a pokynov uvedených v SP. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady JED, v takom prípade je povinný vyplniť ho v súlade so ZVO. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia s v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Podrobnosti sú opísané v SP. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 6. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou OP s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný emailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci EÚ) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. 7. SP a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky (vrátane príslušných informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie) k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 8. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relev. v súlade s platnou legislatívou. 9. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení VO, sa riadia príslušnými ust. ZVO v platnom znení. 10. VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 11. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v SP. SP sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.