Vyhlásené obstarávanie

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 120 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71631470-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
15. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR

Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR" je vykonávanie defektoskopickej kontroly materiálu koľajníc a výhybiek pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení za účelom zistenia povrchových a vnútorných chýb materiálu nedeštruktívnym spôsobom v zmysle pracovných postupov NDT schválených na Železniciach Slovenskej republiky a v súlade s požiadavkami obstarávateľa v zmysle ustanovení predpisu ŽSR Op 13 Defektoskopická služba ŽSR. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").. Predmetom zákazky s názvom "Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR" je vykonávanie defektoskopickej kontroly materiálu koľajníc a výhybiek pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení za účelom zistenia povrchových a vnútorných chýb materiálu nedeštruktívnym spôsobom v zmysle pracovných postupov NDT schválených na Železniciach Slovenskej republiky a v súlade s požiadavkami obstarávateľa v zmysle ustanovení predpisu ŽSR Op 13 Defektoskopická služba ŽSR. Výkon defektoskopickej kontroly požaduje obstarávateľ vykonávať pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení nasledovnými metódami: vizuálna (VT) ultrazvuková (UT) kapilárna (PT) vírivými prúdmi (ET) Aplikácia jednotlivých metód musí byť realizovaná v súlade s pracovnými postupmi NDT schválenými na Železniciach Slovenskej republiky, resp. na základe špecifikácie obstarávateľa podľa jeho prevádzkovej potreby. Zoznam požadovaných položiek a predpokladané množstvá čerpania sú uvedené obsahom súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky s názvom "Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR" je vykonávanie defektoskopickej kontroly materiálu koľajníc a výhybiek pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení za účelom zistenia povrchových a vnútorných chýb materiálu nedeštruktívnym spôsobom v zmysle pracovných postupov NDT schválených na Železniciach Slovenskej republiky a v súlade s požiadavkami obstarávateľa v zmysle ustanovení predpisu ŽSR Op 13 Defektoskopická služba ŽSR. Výkon defektoskopickej kontroly požaduje obstarávateľ vykonávať pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení nasledovnými metódami: vizuálna (VT) ultrazvuková (UT) kapilárna (PT) vírivými prúdmi (ET) Aplikácia jednotlivých metód musí byť realizovaná v súlade s pracovnými postupmi NDT schválenými na Železniciach Slovenskej republiky, resp. na základe špecifikácie obstarávateľa podľa jeho prevádzkovej potreby. Zoznam požadovaných položiek a predpokladané množstvá čerpania sú uvedené obsahom súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky s názvom "Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR" je vykonávanie defektoskopickej kontroly materiálu koľajníc a výhybiek pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení za účelom zistenia povrchových a vnútorných chýb materiálu nedeštruktívnym spôsobom v zmysle pracovných postupov NDT schválených na Železniciach Slovenskej republiky a v súlade s požiadavkami obstarávateľa v zmysle ustanovení predpisu ŽSR Op 13 Defektoskopická služba ŽSR. Výkon defektoskopickej kontroly požaduje obstarávateľ vykonávať pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení nasledovnými metódami: vizuálna (VT) ultrazvuková (UT) kapilárna (PT) vírivými prúdmi (ET) Aplikácia jednotlivých metód musí byť realizovaná v súlade s pracovnými postupmi NDT schválenými na Železniciach Slovenskej republiky, resp. na základe špecifikácie obstarávateľa podľa jeho prevádzkovej potreby. Zoznam požadovaných položiek a predpokladané množstvá čerpania sú uvedené obsahom súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky s názvom "Kontrola materiálu koľajníc a výhybiek ručnými prístrojmi na zisťovanie chýb koľajníc a výhybiek nedeštruktívnou metódou v sieti ŽSR" je vykonávanie defektoskopickej kontroly materiálu koľajníc a výhybiek pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení za účelom zistenia povrchových a vnútorných chýb materiálu nedeštruktívnym spôsobom v zmysle pracovných postupov NDT schválených na Železniciach Slovenskej republiky a v súlade s požiadavkami obstarávateľa v zmysle ustanovení predpisu ŽSR Op 13 Defektoskopická služba ŽSR. Výkon defektoskopickej kontroly požaduje obstarávateľ vykonávať pomocou ručných meracích prístrojov a zariadení nasledovnými metódami: vizuálna (VT) ultrazvuková (UT) kapilárna (PT) vírivými prúdmi (ET) Aplikácia jednotlivých metód musí byť realizovaná v súlade s pracovnými postupmi NDT schválenými na Železniciach Slovenskej republiky, resp. na základe špecifikácie obstarávateľa podľa jeho prevádzkovej potreby. Zoznam požadovaných položiek a predpokladané množstvá čerpania sú uvedené obsahom súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: s ohľadom na obmedzený počet znakov, identifikácia dokladov, ktoré požaduje obstarávateľ predložiť za účelom preukázania naplnenie požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky, pre každú jednotlivú samostatnú časť predmetu zákazky, je uvedená v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 19., bod 19.1.8 súťažných podkladov v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej len "IS EVO") (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/429365). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.