Vyhlásené obstarávanie

Informačno-komunikačné technológie pre podporu implementácie OPII


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
460 053,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
7. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
29. Október 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa ustanovenia § 52 a § 54 ods. 3 ZVO. Otváraním ponúk elektronicky prostredníctvom IS EVO sa rozumie ich sprístupnenie umožnené funkcionalitou elektronického nástroja IS EVO. Otváranie ponúk je v súlade s § 54 ZVO neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 60

Výsledky

Informačno-komunikačné technológie pre podporu implementácie OPII

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup výpočtovej techniky v rozsahu 872 ks, a to: notebooky vrátane softvéru, monitory, tlačiarne, projektory, prepínače, diskové polia vrátane príslušenstva a inštalácie. Ministerstvo dopravy a výstavby SR ako Riadiaci orgán pre Operačný program Integrovaná infraštruktúra (ďalej len ,,RO OPII) má povinnosť zabezpečiť technické vybavenie a technologickú podporu útvarov zapojených do implementácie OP formou materiálno-technického a prevádzkového zabezpečenia v podobe informačno-komunikačných technológií pre projekty v oblasti dopravy a informatizácie spoločnosti spolufinancované z OPII. Cieľom a zámerom obstarania Informačno-komunikačných technológií pre podporu implementácie OPII je zlepšenie pracovných podmienok a zvýšenie kvality a rýchlosti vykonávania úloh spojených s implementáciou OP a tým zvýšenie efektívnosti implementácie OP. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch.. Prenosný počítač (notebook) typ 1 - 40 ks Prenosný počítač (notebook) typ 2 - 100 ks Monitor - 140 ks Klávesnica - 140 ks Myš - 140 ks Taška - 140 ks Dokovacia stanica typ 1 - 40 ks Dokovacia stanica typ 2 - 100 ks Veľké multifunkčné zariadenie - 4 ks Malé multifunkčné zariadenie - 10 ks Projektor typ 1 - 2 ks Projektor typ 2 - 2 ks Prepínač typ 1 - 2 ks Diskové pole - 2 ks

Doplňujúce informácie

Pokračovanie bodu III.1.3 c)VO odporúča uviesť kontaktnú osobu za objednávateľa/zamestnávateľa (meno, priezvisko, funkciu, aktuálne telefónne číslo, aktuálny e-mail pracovníka odberateľa/zamestnávateľa), u ktorej si možno tieto údaje overiť. U preukáže splnenie podmienky účasti 4 samostatnými osobami. Doplňujúce informácie k zadávaniu zákazky: 0) Vyžaduje sa zloženie zábezpeky vo výške 20 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 1) VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (EVO verzia 18.0) - https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo-5f6.html. 2) Postup je upravený v príručke pre záujemcu/U (Z/U), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 3) Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby si Z/U vytvoril účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO) https://www.uvo.gov.sk/registracia. V prípade, ak hospodársky subjekt, za ktorého Z predkladá dokumenty/ponuky ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné hospodársky subjekt po prihlásení do IS ÚVO zaregistrovať https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty. 4) Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO/Komunikácia/ Vysvetľovanie. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 5) V prípade otázok týkajúcich sa systému EVO môžu Z/U požiadať o pomoc s prácou v EVO elektronicky e-mail helpdesk_evo@uvo.gov.sk prípadne telefonicky počas pracovných dní v čase od 08:00 do 16:00 hod. na 02 502 64 370. 6) VO odporúča Z/U sledovať aktualizované informácie týkajúce sa systému EVO na webovom sídle ÚVO (príručky Z/U, videonávody, FAQ apod.). 7) VO upozorňuje Z/U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO verzia 18.0. 8. Od Z/U sa bude požadovať predloženie originálov elektronických dokladov cez EVO, buď: a) vydaných v elektronickej podobe, a/alebo b) vydaných listinne, transformovaných zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. 9) U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). 10) V prípade U, kt tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. 11) VO vylúči z verejného obstarávania Z/U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že U/Z uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 12) Predmetné verejné obstarávanie sa týka zeleného verejného obstarávania. 13) Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5 oznámenia.