Predmetom zákazky je zabezpečenie prác na stavbe Regenerácia vnútrobloku na sídlisku Dionýza Štúra v Seredi. Predmet zákazky je rozdelený do 4 samostatných častí, pričom uchádzač môže ponuku predložiť na jednu alebo všetky časti predmetu zákazky. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky: 214 378,41 EUR bez DPH. Časť 1 Prestavba porastov drevín a Závlahy trávnatých plôch Predpokladaná hodnota predmetu zákazky: 73 555,33 EUR bez DPH. Časť 2 Stavebná úprava komunikačnej siete Predpokladaná hodnota predmetu zákazky: 89 761,03 EUR bez DPH. Časť 3 Prvky urbánneho designu Predpokladaná hodnota predmetu zákazky: 40 740,39 EUR bez DPH. Časť 4 Výmena vonkajšieho osvetlenia Predpokladaná hodnota predmetu zákazky: 10 321,66 EUR bez DPH. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je Prestavba porastov drevín a Závlahy trávnatých plôch. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je Stavebná úprava komunikačnej siete. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky sú Prvky urbánneho designu. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je Stavebná úprava komunikačnej siete. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.
1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 5. Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní využiť jednotný európsky dokument, alebo čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlásia že spĺňajú všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytnú verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradili, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s §39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 6. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Vyžaduje sa zábezpeka: Časť 1 Prestavba porastov drevín a Závlahy trávnatých plôch Vo výške : 2 000 EUR bez DPH. Časť 2 Stavebná úprava komunikačnej siete Vo výške: 2 500 EUR bez DPH. Časť 3 Prvky urbánneho designu Vo výške: 1 000 EUR bez DPH. Časť 4 Výmena vonkajšieho osvetlenia - nevyžaduje sa Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.