Vyhlásené obstarávanie

Zber, preprava biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu zo zberných nádob s objemom 140 litrov z HBV v k.ú. Prievidza a uloženie na zberný dvor Garážová 1, Prievidza do kompostárne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Prievidza
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
68 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
17. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
17. December 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad, Námestie slobody 12, 971 01 Prievidza - II. poschodie - zasadačka prednostu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zber, preprava biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu zo zberných nádob s objemom 140 litrov z HBV v k.ú. Prievidza a uloženie na zberný dvor Garážová 1, Prievidza do kompostárne

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zber, preprava biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu zo zberných nádob hnedej farby s objemom 140 litrov z hromadnej bytovej výstavby z k. ú. Prievidza vrátane nájmu nádob a ich dodania na miesto určenia v k. ú. Prievidza. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky".. Predmetom zákazky je zber, preprava biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu zo zberných nádob hnedej farby s objemom 140 litrov z hromadnej bytovej výstavby z k. ú. Prievidza vrátane nájmu nádob a ich dodania na miesto určenia v k. ú. Prievidza. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky".

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://prievidza.eranet.sk. 2.Vyhodnocovanie ponúk vykoná komisia podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s §112 ods. 6 a §55 ods. 1, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa §53 u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste. 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným Európskym dokumentom (JED-om)podľa §39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 4. Uchádzač predkladá jednotný európsky dokument osobitne za nasledovné subjekty: - seba (uchádzača) - každého člena skupiny dodávateľov (osobitne); - inú osobu, ktorej finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti; 5. Ak sa zúčastňuje/ú na postupe verejného obstarávania skupina/y hospodárskych subjektov skupina/y dodávateľov spoločne, musí sa predložiť samostatný JED pre obstarávanie s informáciami požadovanými (v Častiach II. až IV.) pre každý zúčastnený hospodársky subjekt. 6. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno". 7. Po predložení JED môže verejný obstarávateľ kedykoľvek v priebehu postupu verejného obstarávania požiadať uchádzača o predloženie všetkých alebo niektorých podporných dokumentov preukazujúcich skutočnosti uvedené v JED nevyhnutných na zabezpečenie riadneho vykonania postupu verejného obstarávania. Podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní je uchádzač povinný doručiť príslušné doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Podľa ustanovenia § 39 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ povinný získať požadované informácie na základe prístupu do elektronickej databázy, ak má k dokladom prístup podľa § 39 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní napr. zoznam hospodárskych subjektov (predošlý zoznam podnikateľov) podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní vedený Úradom pre verejné obstarávanie. 8. Ak uchádzač využíva aj kapacity iných osôb na splnenie podmienok účasti, podľa § 39 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, predkladá samostatný JED pre každú inú osobu (riadne vyplnený a podpísaný). 9. Vzhľadom na podmienky účasti,technické špecifikácie,kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 11. Zákazka nie je rozdelená na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Za účelom dosiahnutia najlepších cien za celý predmet zákazky a vzhľadom na komplexnosť zákazky, verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky na časti.