Vyhlásené obstarávanie

Nákup rádiologických prístrojov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
217 583,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33110000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
4. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
30. November 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Výsledky

Nákup rádiologických prístrojov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka nových, nerepasovaných medicínskych zobrazovacích zariadení pre komplexné zabezpečenie zdravotnej starostlivosti vrátane ich dopravy na miesto podľa požiadaviek, montáže, inštalácie, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenia do trvalej prevádzky a zaškolenia obsluhy verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny. Predmet zákazky je rozdelený na časti: 1. časť predmetu zákazky: Ultrazvukový prístroj (ďalej len USG prístroj) v počte 1 ks 2. časť predmetu zákazky:Digitálny mamografický prístroj pre skríning a diagnostiku (ďalej len "mamograf) v počte 1 ks. Ide o dodávku nového nerepasovaného medicínskeho zobrazovacieho zariadenia v počte 1 ks pre komplexné zabezpečenie zdravotnej starostlivosti vrátane jeho dopravy na miesto podľa požiadaviek, montáže, inštalácie, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenia do trvalej prevádzky a zaškolenia obsluhy verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch)Ide o dodávku nového nerepasovaného medicínskeho zobrazovacieho zariadenia v počte 1 ks pre komplexné zabezpečenie zdravotnej starostlivosti vrátane jeho dopravy na miesto podľa požiadaviek, montáže, inštalácie, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky a uvedenia do trvalej prevádzky a zaškolenia obsluhy verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch)

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ podľa § 20 ods. 2 ZVO v celom procese verejného obstarávania bude používať informačný systém prostredníctvom komunikačného rozhrania "JOSEPHINE". Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese. https://josephine.proebiz.com/sk/tender/9646/summary, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je uverejnený na webovom sídle ÚVO http://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu,že neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. Podľa § 39 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, ak sú požadované doklady priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt v JED uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. V tomto postupe zadávania zákazky verejný obstarávateľ uplatňuje § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), t. j. že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky - jej časti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa stanovených kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ v zadávaní zákazky požaduje zábezpeku pre jednotlivé časti predmetu zákazky - pre 1.časť predmetu zákazky 2 500,00 Eur , pre 2.časť predmetu zákazky - 8 000,00 Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje zrušiť verejné obstarávanie, v prípade ak víťazná ponuka bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky - pre jednotlivé časti predmetu zákazky. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci (druhá ex- ante kontrola) alebo iným orgánom na to oprávneným (napr. ÚVO), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší. Verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácií, obstarávania zameraného na sociálne aspekty.