Vyhlásené obstarávanie

Deinštitucionalizácia DSS a ZPB Merema – Rekonštrukcia Modra - Kráľová


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 014 324,10
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť na otváraní ponúk zastúpený svojim štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu alebo splnomocnenou osobou. Doklady požadované na preukázanie oprávnenia osoby na účasť na otváraní ponúk v mene uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Deinštitucionalizácia DSS a ZPB Merema – Rekonštrukcia Modra - Kráľová

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte Domova sociálnych služieb a zariadenia podporovaného bývania Merema (ďalej aj len DSS a ZPB MEREMA) na ulici Partizánska 57 v obci Modra - Kráľová a to v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie REKONŠTRUKCIA AREÁLU KRÁĽOVÁ NA ADMINISTRATÍVU A RODINNÝ DVOJDOM Deinštitucionalizácia DSS a ZPB MEREMA a zmluvných podmienok.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia areálu DSS a ZPB MEREMA s prestavbou na rodinný dvojdom s kapacitou 12 (6+6) fyzických osôb pre potreby poskytovania sociálnych služieb, stavebné práce zahŕňajú rekonštrukciu areálu s niekoľkými jednopodlažnými objektami pre poskytovanie sociálnej služby celoročnou pobytovou formou prijímateľom sociálnych služieb s dvomi bytovými jednotkami, ale aj administratívne zázemie DSS a ZPB MEREMA. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 04/2018.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ osobitne upozorňuje uchádzačov na povinnosti vo vzťahu k nakladaniu s odpadmi. Podrobnosti o podmienkach vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu Zmluvy o dielo. 2. Podľa § 41 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. Zároveň verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje splnenie podmienok podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZVO. 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti JED. 4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18.0). Bližšie informácie k spôsobu zaevidovania sa do verejnej súťaže do IS EVO ver. 18.0 zo strany uchádzača sú uvedené v príručke a krátkych inštruktážnych videách zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 6. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 50 000,- EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.