Vyhlásené obstarávanie

Pomôcky a prípravky k inkontinecii pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica č. RVO/1121/2020


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
154 651,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33140000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
16. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
16. December 2020
Ponuka musí platiť do:
10. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, objekt Riaditeľstvo, 3. posch.,referát verejného obstarávania č.d. 322, nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica. Otváranie ponúk je podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej podlimitnej zákazke použije elektronickú aukciu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Pomôcky a prípravky k inkontinecii pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica č. RVO/1121/2020

Pomôcky a prípravky k inkontinecii pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica č. RVO/1121/2020

Pomôcky a prípravky k inkontinecii pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica č. RVO/1121/2020

Pomôcky a prípravky k inkontinecii pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica č. RVO/1121/2020

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je kúpa tovaru: POMÔCKY A PRÍPRAVKY K INKONTINENCII pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica č. RVO/1121/2020 rozdelený na 3 časti: Časť č. 1. : Plienkové nohavičky pre dospelých, Plienkové nohavičky s maximálnou absorbciou vo veľkostiach: M ; L ; XL Časť č. 2. : Podložky pod chorých Jednorazové absorpčné podložky s rozmermi: 60 cm x 40 cm a 60 cm x 90 cm Časť č. 3.: Prípravky na ošetrenie inkontinentných pacientov a)Čistiaca pena b)Ochranný krém c)Ošetrujúci olej Predmet zákazky je rozdelený na 3 častí. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky - na všetky 3 častí, alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky, špecifikovaných v bode B Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Vzhľadom k tomu, že každá časť sa bude vyhodnocovať zvlášť, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť jednu rámcovú zmluvu spoločne buď na všetky časti alebo na jednu časť resp. na niekoľko častí, v ktorých bude uchádzač úspešný.. Predmetom obstarávania sú POMÔCKY A PRÍPRAVKY K INKONTINENCII: Plienkové nohavičky pre dospelých , Plienkové nohavičky s maximálnou absorbciou vo veľkostiach: M ; L ; XL Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej len SP).Predmetom obstarávania sú POMÔCKY A PRÍPRAVKY K INKONTINENCII: Jednorazové absorpčné podložky s rozmermi: 60 cm x 40 cm a 60 cm x 90 cm Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďale len SP).Predmetom obstarávania sú POMÔCKY A PRÍPRAVKY K INKONTINENCII: Prípravky na ošetrenie inkontinentných pacientov a)Čistiaca pena b)Ochranný krém c)Ošetrujúci olej Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďale len SP).

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami s k súťažným podkladom a prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účastí vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácií budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v systéme Josephine https://josephine.proebiz.com/sk/tender/9804/summary 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZoVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine, kontaktná osoba : Zlatica Šeďová, +421 484413240, zsedova@nspbb.sk 3. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4)Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky ponuky. Výška zábezpeky je určená samostatne z predpokladanej hodnoty jednotlivých častí nasledovne: Pre časť č. 1 predmetu zákazky: 1 500,00 € (slovom: jedentisíc päťsto eur). Pre časť č. 2 predmetu zákazky: 2 000,00 € (slovom: dvetisíc eur) Pre časť č. 3 predmetu zákazky: 100,00 € (slovom: sto eur). Ostatné informácie sú uvedené v SP. 5. Neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom sú na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/. 6) Hospodársky subjekt môže splnenie podmienok účasti preukázať jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 7) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 8) Predmetné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 3 časti, čím deklaruje použitie sociálneho hľadiska v zmysle ZoVO, ktorý predstavuje pre verejného obstarávateľa taký aspekt súvisiaci s predmetom zákazky, ktorý bude viesť k pozitívnemu sociálnemu vplyvu a to hlavne k podpore zamestnanosti. Rozdelenie predmetu zákazky umožňuje podporu konkurenčného prostredia, čím sa do súťaže môže zapojiť väčší počet uchádzačov.