Vyhlásené obstarávanie

Nákup a dodávka IKT zariadení a príslušenstva


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 000 156,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
21. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
21. December 2020
Ponuka musí platiť do:
15. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ použije v tomto verejnom obstarávaní elektronickú aukciu, otváranie ponúk je v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Nákup a dodávka IKT zariadení a príslušenstva

Nákup a dodávka IKT zariadení a príslušenstva

Nákup a dodávka IKT zariadení a príslušenstva

Nákup a dodávka IKT zariadení a príslušenstva

Nákup a dodávka IKT zariadení a príslušenstva

Nákup a dodávka IKT zariadení a príslušenstva

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nového, nerepasovaného IKT zariadenia a príslušenstva. Predmetom zákazky je dodanie uvedených zariadení vrátane záruky v zmysle požiadaviek podľa sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky, uvedenie zariadení do prevádzky a prvého zaškolenia obsluhy.. Predmetom zákazky je dodanie nového, nerepasovaného IKT zariadenia a príslušenstva. Predmetom zákazky je dodanie uvedených zariadení vrátane záruky v zmysle požiadaviek podľa sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky, uvedenie zariadení do prevádzky a prvého zaškolenia obsluhy.Predmetom zákazky je dodanie nového, nerepasovaného IKT zariadenia a príslušenstva. Predmetom zákazky je dodanie uvedených zariadení vrátane záruky v zmysle požiadaviek podľa sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky, uvedenie zariadení do prevádzky a prvého zaškolenia obsluhy.Predmetom zákazky je dodanie nového, nerepasovaného IKT zariadenia a príslušenstva. Predmetom zákazky je dodanie uvedených zariadení vrátane záruky v zmysle požiadaviek podľa sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky, uvedenie zariadení do prevádzky a prvého zaškolenia obsluhy.Predmetom zákazky je dodanie nového, nerepasovaného IKT zariadenia a príslušenstva. Predmetom zákazky je dodanie uvedených zariadení vrátane záruky v zmysle požiadaviek podľa sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky, uvedenie zariadení do prevádzky a prvého zaškolenia obsluhy.Predmetom zákazky je dodanie nového, nerepasovaného IKT zariadenia a príslušenstva. Predmetom zákazky je dodanie uvedených zariadení vrátane záruky v zmysle požiadaviek podľa sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov, dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonania skúšok/skúšobnej prevádzky, uvedenie zariadení do prevádzky a prvého zaškolenia obsluhy.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO bude verejný obstarávateľ požadovať od úspešného uchádzača na účely riadneho plnenia rámcovej dohody poskytnutie súčinnosti. Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom rámcovej dohody predložiť doklady od výrobcu ponúknutých zariadení, ktorých špecifikáciu uchádzač predložil vo svojej ponuke potvrdzujúce, že je oprávnený vykonávať servis, resp., že je autorizovaným servisným partnerom výrobcu zariadení. Podrobné informácie o spôsobe predloženia dokladov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponúk. Zábezpeka pre celý predmet zákazky je stanovená vo výške 235.000,-EUR. Zábezpeka pre 1. časť predmetu zákazky je stanovená vo výške 130.000,- EUR. Zábezpeka pre 2. časť predmetu zákazky je stanovená vo výške 25.000,- EUR. Zábezpeka pre 3. časť predmetu zákazky je stanovená vo výške 20.000,- EUR Zábezpeka pre 4. časť predmetu zákazky je stanovená vo výške 20.000,- EUR Zábezpeka pre 5. časť predmetu zákazky je stanovená vo výške 40.000,- EUR. 4. V prípade, ak uchádzač použije JED, je povinný ho vyplniť v súlade so ZVO. 5. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO ver. 18.00. Pravidlá pre doručovanie informácií (žiadosti, ponuky, návrhy a iné): odoslanie danej informácie sa považuje za okamih doručenia. 6. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná rámcová dohoda a jeho subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej rámcovej dohody zapísaní v Registri partnerov verejného sektora v súlade s platnou legislatívou. 7. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 8. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Súťažné podklady a sprievodná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/269, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 10. V prípade potreby objasniť údaje uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred podľa § 48 ZVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov tak, že vysvetlenie zverejní na svojom profile v rámci tejto zákazky : http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/269.