Vyhlásené obstarávanie

Stravné lístky 2021-2023


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žiar nad Hronom
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
369 386,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
17. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
17. December 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Stravné lístky 2021-2023

Opis obstarávania

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom stravných poukážok, stravných lístkov.. Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov Mestského úradu v Žiari nad Hronom (ďalej len verejný obstarávateľ), formou zabezpečenia reštauračných služieb na základe akceptovania stravných poukážok dodávateľa v nominálnej hodnote podľa potrieb verejného obstarávateľa. Rozsah predmetu zákazky sa odvíja od počtu stravných poukážok, a to od predpokladanej hodnoty 115 104 kusov stravných poukážok na obdobie 36 mesiacov (01.01.2021-31.12.2023). Plnenie zmluvy bude na základe čiastkových objednávok verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.