Servis zdravotníckej techniky pozáručný servis a pravidelná údržba zdravotníckej techniky značiek GE, Philips, Siemens. Zákazka je rozdelená na 3 časti: Časť č.1 Pozáručný servis a pravidelná údržba CT zariadenia a to: Multidetektorové 64 radové CT zariadenie OPTIMA 660s od výrobcu GE Medical Systems prevádzkovaného na Urgentnom príjme Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmetom servisnej činnosti sú nasledovné zariadenia: -Multidetektorové 64 radové CT zariadenie OPTIMA 660s (rok výroby 2013) -2 pracovné stanice AW Z800 HW 4,6 (rok výroby 2013) Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby: 36 mesiacov Časť č.2 Pozáručný servis a pravidelná údržba RTG systémov s C ramenom značky Philips v počte 4ks. Predmetom servisnej činnosti sú nasledovné zariadenia: RTG BV Endura 9 v.č.534 (rok výroby 2007); RTG BV Endura 9 v.č.594 (rok výroby 2011); RTG BV Endura 12 v.č.4826 (rok výroby 2017); RTG BV Endura 12 v.č.4827 (rok výroby 2017) Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby: 36 mesiacov Časť č.3 Pozáručný servis a pravidelná údržba zdravotníckej techniky značky Siemens v počte 4ks. Predmetom servisnej činnosti sú nasledovné zariadenia: Položka č.1 - Digitálny RTG prístroj s C ramenom, typ: ARCADIS Orbic Gen2 (rok výroby 2012); Položka č.2 - Digitálny skiagrafický RTG prístroj so stropným závesom, typ: YSIO (rok výroby 2012); Položka č.3 - Angiografický digitálny prístroj s C ramenom, typ: ARTIS Q Ceilig (rok výroby 2015); Položka č.4 - Ultrazvukový prístroj, typ: Acuson Freestale (rok výroby 2015) Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby: pri položkách č.1 a č.2: 24 mesiacov; pri položkách č.3 a č.4: 36 mesiacov. Pozáručný servis a pravidelná údržba CT zariadenia a to: Multidetektorové 64 radové CT zariadenie OPTIMA 660s od výrobcu GE Medical Systems prevádzkovaného na Urgentnom príjme Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmetom servisnej činnosti sú nasledovné zariadenia: -Multidetektorové 64 radové CT zariadenie OPTIMA 660s (rok výroby 2013) -2 pracovné stanice AW Z800 HW 4,6 (rok výroby 2013) Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby: 36 mesiacovPozáručný servis a pravidelná údržba RTG systémov s C ramenom značky Philips v počte 4ks. Predmetom servisnej činnosti sú nasledovné zariadenia: RTG BV Endura 9 v.č.534 (rok výroby 2007); RTG BV Endura 9 v.č.594 (rok výroby 2011); RTG BV Endura 12 v.č.4826 (rok výroby 2017); RTG BV Endura 12 v.č.4827 (rok výroby 2017) Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby: 36 mesiacovPozáručný servis a pravidelná údržba zdravotníckej techniky značky Siemens v počte 4ks. Predmetom servisnej činnosti sú nasledovné zariadenia: Položka č.1 - Digitálny RTG prístroj s C ramenom, typ: ARCADIS Orbic Gen2 (rok výroby 2012); Položka č.2 - Digitálny skiagrafický RTG prístroj so stropným závesom, typ: YSIO (rok výroby 2012); Položka č.3 - Angiografický digitálny prístroj s C ramenom, typ: ARTIS Q Ceilig (rok výroby 2015); Položka č.4 - Ultrazvukový prístroj, typ: Acuson Freestale (rok výroby 2015) Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby: pri položkách č.1 a č.2: 24 mesiacov; pri položkách č.3 a č.4: 36 mesiacov
1)Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4)Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zábezpeku: Pre časť č. 1 predmetu zákazky: 2 000,00 € (slovom: dvetisíc eur) Pre časť č. 2 predmetu zákazky: 1 000,00 € (slovom: tisíc eur) Pre časť č. 3 predmetu zákazky: 3 000,00 € (slovom tritisíc eur) 5) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZoVO. 6)Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 7) Predmetné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstaraním inovácií, nezameriava sa na sociálne aspekty.