Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov MZVEZ SR formou stravovacích poukážok


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
654 145,15
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
8. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
8. December 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov MZVEZ SR formou stravovacích poukážok

Zabezpečenie stravovania zamestnancov MZVEZ SR formou stravovacích poukážok

Zabezpečenie stravovania zamestnancov MZVEZ SR formou stravovacích poukážok

Zabezpečenie stravovania zamestnancov MZVEZ SR formou stravovacích poukážok

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok pre potreby zamestnancov MZVEZ SR.. 10 800 ks stravovacích poukážok na 12 mesiacov (bežný stav) 125 520 ks stravovacích poukážok na 12 mesiacov (mimoriadny stav) Spolu: 136 320 ks stravovacích poukážok Nominálna hodnota stravovacej poukážky je 4.80 €.

Doplňujúce informácie

(1) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. (2) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. (3) Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. (4) Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. (5) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie písomností v rámci revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. (6) Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 4 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. (7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky sa nachádza v samostatnom dokumente zverejňovanom v profile verejného obstarávateľa. (8) Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom zmluvne zabezpečí stravovanie prostredníctvom stravovacích poukážok aj pre prípad zastavenia prevádzky stravovacieho zariadenia verejného obstarávateľa (napríklad v dôsledku mimoriadneho stavu v súvislosti s pandémiou COVID - 19) alebo iných dôvodov (napríklad práca z domu), kedy zamestnanec nemôže využiť stravovanie v zariadeniach verejného obstarávateľa. Ak k takýmto situáciám nedôjde, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať predmetné plnenie.