Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
571 032,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. December 2020
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup stravovacích kariet na zabezpečenie stravovania zamestnancov formou bezkontaktných elektronických kariet, v súlade s ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 Súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.. Predmetom obstarávania je nákup stravovacích kariet na zabezpečenie stravovania zamestnancov formou bezkontaktných elektronických platobných kariet. Bližší opis je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) V prípade nejasností alebo potreby objasnenia podmienok uvedených v súťažných podkladoch, v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom, poskytnutej verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže záujemca písomne požiadať o ich vysvetlenie priamo cez systém EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom všetkým záujemcom prostredníctvom systému EVO v súlade s § 48 ZVO za predpokladu, že sa o vysvetlenie požiada dostatočne vopred. 2) Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na uvedený predmet zákazky vo výške 10 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3) Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 prvá veta ZVO stanovil, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53. 4) Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z dôvodu, že predmetom zákazky je len 1 komodita a to elektronické stravovacie karty a aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok. Na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku. Rozdelenie zákazky na časti by bolo pre verejného obstarávateľa neefektívne a nehospodárne.