Vyhlásené obstarávanie

Service Desk


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre verejné obstarávanie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
122 412,57
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
23. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
23. November 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2021
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné s prihliadnutím na použitie ustanovenia § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Service Desk

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie a implementácia riešenia (systém) Service Desk (SD), vrátane SW licencií, implementácie a prevádzkovej podpory (maintenance a údržba). Toto riešenie má pokryť štandardné procesy - a má poskytnúť jednotné kontaktné miesto medzi poskytovateľom služieb (IT) a používateľmi hlavne v oblasti riadenia požiadaviek, incidentov a problémov pri používaní informačných systémov a technológií.. Predmetom zákazky je dodanie a implementácia riešenia (systém) Service Desk (SD), vrátane SW licencií, implementácie a prevádzkovej podpory (maintenance a údržba). Toto riešenie má pokryť štandardné procesy - a má poskytnúť jednotné kontaktné miesto medzi poskytovateľom služieb (IT) a používateľmi hlavne v oblasti riadenia požiadaviek, incidentov a problémov pri používaní informačných systémov a technológií. Špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah, ako aj ostatné doplňujúce informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/428865. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo video návodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/videonavody-5f9.html. 2.) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zákaziek/detail/dokumenty/428865, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4.) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.