Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravy pre zamestnancov a pacientov v nebytových priestoroch verejného obstarávateľa.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 334 571,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55523000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
2. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
2. December 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude neverejné avšak za možnej elektronickej účasti uchádzačov, pretože v postupe verejného obstarávania nebude použitá elektronická aukcia. Uvedené súvisí s epidemiologickou situáciou a obmedzením zdravotných rizík v súvislosti s epidémiou COVID-19 (Metodické usmernenie Úradu pre verejné obstarávanie č. 5956-5000/2020 zo dňa 15.04.2020).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Zabezpečenie stravy pre zamestnancov a pacientov v nebytových priestoroch verejného obstarávateľa.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky zabezpečenie stravy pre zamestnancov a pacientov a jej výdaj v nebytových priestoroch verejného obstarávateľa, pozostávajúce z: 1) Poskytovanie stravovania pre zamestnancov, 2) Poskytovanie stravovania pre pacientov, 3) Prevádzkovanie bufetu pre zamestnancov, pacientov a návštevníkov. Podrobná špecifikácia rozsahu predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 3 súťažných podkladov, požadované množstvo stravných jednotiek je uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov.. Podrobná špecifikácia rozsahu predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 3 súťažných podkladov, požadované množstvo stravných jednotiek je uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme ELENA na adrese https://www.e-lena.sk v lehote podľa bodu IV.2.2. 2) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne prostredníctvom systému ELENA vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Za dostatočne vopred z hľadiska vybavenia vysvetlenia je možné zo strany verejného obstarávateľa považovať do 23.11.2020 do 14.30 hod., na základe čoho verejný obstarávateľ odporúča záujemcom v prípade potreby doručiť svoje žiadosti o vysvetlenie v tejto dostatočne vopred považovanej lehote. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme ELENA. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme ELENA a v profile verejného obstarávateľa. 3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodu 1,2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4) Systém ELENA automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 5 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 7) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Úspešný uchádzač bude postupovať podľa pokynov v kapitole E. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky, súťažných podkladov. 8) V súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 60 pracovných dní. 9) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. Úspešný uchádzač sa zaviaže v zmluve, že pri plnení predmetu zmluvy zohľadní sociálny aspekt plnenia predmetu zmluvy, a to prostredníctvom: a)zamestnania fyzickej osoby, ktorá je príslušníkom sociálne znevýhodnenej skupiny a/alebo b)zamestnania dlhodobo nezamestnanej fyzickej osoby a/alebo c)zamestnania mladej fyzickej osoby. Úspešný uchádzač sa zároveň zaviaže, že na požiadanie verejného obstarávateľa preukáže splnenie podmienok podľa vyššie uvedeného v tomto bode. 10) Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom podľa § 66 ods. 7 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie.