Predmetom zákazky s názvom Zhodnocovanie BRKO v meste Handlová rozdelenej na 4 časti je nákup a dodanie tovarov na miesto určenia: (i) 1 ks zberového vozidla na zber kuchynského odpadu; (ii) 400 ks smetných nádob na zber BRKO, 1500 ks nádob na zber kuchynských odpadov pre IBV, 4600 ks košíkov do domácnosti na zber kuchynských odpadov; (iii) 2 ks hygienizačných kontajnerov; (iv) 1 ks drviča kuchynských biologicky rozložiteľných odpadov minimálne v rozsahu špecifikácie verejného obstarávateľa podľa Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Súčasťou dodávky je zároveň, no nie len, doprava do miesta určenia, zaškolenie obsluhy, vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok na bezpečnú prevádzku, uvedenie do prevádzky, dodanie príslušnej dokumentácie vrátane návodov na obsluhu. Podrobná špecifikácia je uvedená vo Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a vo Zväzku III Zmluvné a obchodné podmienky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky s názvom Zhodnocovanie BRKO v meste Handlová - v časti 1 je nákup a dodanie tovaru na miesto určenia: 1 ks zberového vozidla na zber kuchynského odpadu; minimálne v rozsahu špecifikácie verejného obstarávateľa podľa Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Súčasťou dodávky je zároveň, no nie len, doprava do miesta určenia, zaškolenie obsluhy, vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok na bezpečnú prevádzku, uvedenie do prevádzky, dodanie príslušnej dokumentácie vrátane návodov na obsluhu. Podrobná špecifikácia je uvedená vo Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a vo Zväzku III Zmluvné a obchodné podmienky súťažných podkladov.Predmetom zákazky s názvom Zhodnocovanie BRKO v meste Handlová - v časti 2 je nákup a dodanie tovaru na miesto určenia: 400 ks smetných nádob na zber BRKO, 1500 ks nádob na zber kuchynských odpadov pre IBV, 4600 ks košíkov do domácnosti na zber kuchynských odpadov; minimálne v rozsahu špecifikácie verejného obstarávateľa podľa Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Súčasťou dodávky je zároveň, no nie len, doprava do miesta určenia, zaškolenie obsluhy, vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok na bezpečnú prevádzku, uvedenie do prevádzky, dodanie príslušnej dokumentácie vrátane návodov na obsluhu. Podrobná špecifikácia je uvedená vo Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a vo Zväzku III Zmluvné a obchodné podmienky súťažných podkladov.Predmetom zákazky s názvom Zhodnocovanie BRKO v meste Handlová - v časti 3 je nákup a dodanie tovaru na miesto určenia: 2 ks hygienizačných kontajnerov; minimálne v rozsahu špecifikácie verejného obstarávateľa podľa Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Súčasťou dodávky je zároveň, no nie len, doprava do miesta určenia, zaškolenie obsluhy, vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok na bezpečnú prevádzku, uvedenie do prevádzky, dodanie príslušnej dokumentácie vrátane návodov na obsluhu. Podrobná špecifikácia je uvedená vo Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a vo Zväzku III Zmluvné a obchodné podmienky súťažných podkladov.Predmetom zákazky s názvom Zhodnocovanie BRKO v meste Handlová - v časti 4 je nákup a dodanie tovaru na miesto určenia: 1 ks drviča kuchynských biologicky rozložiteľných odpadov; minimálne v rozsahu špecifikácie verejného obstarávateľa podľa Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Súčasťou dodávky je zároveň, no nie len, doprava do miesta určenia, zaškolenie obsluhy, vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok na bezpečnú prevádzku, uvedenie do prevádzky, dodanie príslušnej dokumentácie vrátane návodov na obsluhu. Podrobná špecifikácia je uvedená vo Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a vo Zväzku III Zmluvné a obchodné podmienky súťažných podkladov.
V súlade s ust. § 66 ods. 7 (druhá veta) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Elektronická aukcia sa nepoužije. Komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži sa bude v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej ako IS EVO) (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávania. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/ alebo nepeňažnej povahy voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. Verejný obstarávateľ je oprávnený doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky. Časť 1 Zberové vozidlo na zber kuchynského odpadu: 2.000,00 EUR Časť 2 Nádoby na zber odpadu: 1.000,00 EUR Časť 3 Hygienizačný kontajner: 2.000,00 EUR Časť 4 Drvič kuchynských biologicky rozložiteľných odpadov: 1.500,00 EUR Ak uchádzač predkladá ponuku na všetky časti zákazky, vyžaduje sa zloženie zábezpeky na každú časť samostatne. Bližšie informácie o zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ je oprávnený zmeniť pôvodne plánovaný spôsob (ako aj termín) otvárania ponúk s predpokladanou osobnou účasťou uchádzačov v sídle verejného obstarávateľa na on-line sprístupnenie v závislosti od vývoja situácie nadväzujúcej na opatrenia týkajúce sa zákazov, resp. obmedzovania návštev. O takomto rozhodnutí bude verejný obstarávateľ informovať záujemcov/ uchádzačov prostredníctvom IS EVO a zverejní takúto informáciu aj vo svojom profile. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.