Vyhlásené obstarávanie

Dodávka potravín pre školské jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti ŠZTN m.r.o.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Školské zariadenia mesta Trenčín, m.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
989 798,78
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
25. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
25. November 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri otváraní ponúk bude teda umožnená online účasť iba uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie v SP časť A1.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Dodávka potravín pre školské jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti ŠZTN m.r.o.

Opis obstarávania

2.1 Predmetom zákazky je dodávka potravín pre školské jedálne organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti ŠZTN m.r.o., pričom táto zákazka je rozdelená na 6 častí: 1.časť: Potraviny- výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín 2. časť: Potraviny mäsové výrobky, bravčové, hovädzie, teľacie a hydinové mäso 3. časť: Potraviny- mlieko a smotana, maslo, rôzne mliečne výrobky, syry 4. časť: Potraviny čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy 5. časť: Mrazené potraviny- ryby, zelenina, zemiaky, ostatné mrazené výrobky 6. časť: Trvanlivé potraviny strukoviny, múka, cukor, ryža, konzervovaná zeleni-na, džemy, koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy a ostatné trvanlivé výrobky V zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa sú tieto školské jedálne v materských školách: ( ďalej len ako ŠJ) : ŠJ - Niva 9, Trenčín ŠJ - Švermova 24, Trenčín ŠJ - Legionárska 37, Trenčín ŠJ - Považská 1, Trenčín ŠJ - M. Turkovej 5 , Trenčín ŠJ Soblahovská 22, Trenčín ŠJ K. Šmidkeho 12, Trenčín ŠJ Šafárikova 11, Trenčín ŠJ J. Halašu 11, Trenčín ŠJ - Stromová 3, Trenčín ŠJ Opatovská 39, Trenčín ŠJ Kubranská 20, Trenčín ŠJ Medňanského 9, Trenčín ŠJ Pri parku 10, Trenčín Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.. Predmetom tejto časti zákazky je dodávka pekárenských výrobkov a cukrárenských výrobkov s výnimkou trvanlivých potravín za týchto podmienok: Tovar je potrebné dodať na základe mailovej objednávky uskutočnenej deň vopred najneskôr do 13,00 hod .Úspešným uchádzač (dodávateľ) doručí tovar denne v časovom rozmedzí od 6,00 hod do 7,00 hod. do všetkých ŠJ ( miest plnenia) podľa objednávok. Dodávané výrobky musia byť čerstvé (chlieb aj keď má viacdennú spotrebu ), sladké pečivo podľa potreby aj balené. Musia byť dodávané v akosti, kvalite a s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky Zákona 152/1995 Z.z v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu obstarávania.Predmetom tejto časti zákazky je dodávka mäsových výrobkov, bravčového a hovädzieho , teľacieho a hydinového mäsa za týchto podmienok: Mäso a mäsové výrobky je potrebné dodať na základe mailovej objednávky uskutočnenej najneskôr deň vopred do 13,00 hod .Úspešným uchádzač (dodávateľ) doručí tovar 3x do týždňa a to v pondelok , v stredu a piatok v časovom rozmedzí 06,00 8,00 hod do všetkých ŠJ( miest plnenia) podľa objednávok. V prípade ak by na piatok pripadal deň pracovného pokoja/sviatok, doručí uchádzač Tovar v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu pracovného pokoja/sviatku, a/alebo na základe objednávok, alebo podľa potreby verejného obstarávateľa. Dodávané výrobky musia byť čerstvé v schladenom stave (nezmrazené ), v kuchynskej úprave (mäso je odblanené, zbavené tukového krytia a je pripravené pre priame gastronomické využitie). Verejný obstarávateľ Požadujeme mäso, ktoré musí byť z ošípaných a dobytka chovaného vysokokvalitným krmivom. Výrobky musia mať pred sebou minimálne dve tretiny záručnej doby. Tovar musí byť dodávaný v 1. akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Tovar musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu obstarávania.Predmetom tejto časti zákazky je dodávka mlieka, smotany, masla, rôznych mliečnych výrobkov, syrov za týchto podmienok: Tovar je potrebné dodať na základe mailovej objednávky , ktorá bude uskutočnená najneskôr deň vopred do 13,00 hod. Úspešný uchádzač (dodávateľ ) doručí tovar 3x do týždňa a to v pondelok , v stredu a piatok v časovom rozmedzí od 06,00 8,00 hod do všetkých ŠJ ( miest plnenia) podľa objednávok, alebo podľa potreby verejného obstarávateľa.V prípade ak by na piatok pripadal deň pracovného pokoja/sviatok, doručí uchádzač Tovar v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu pracovného pokoja/sviatku, a/alebo na základe objednávok. Tovary musia mať pred sebou minimálne štyri pätiny záručnej doby. Musia byť dodávané v akosti, kvalite, nie vakuovo balenéa s dokladmi zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavkyZákona 152/1995 Z.z v znení neskorších predpisov. Tovary musia byť prepravované v hygienicky nezávadných obaloch. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu obstarávania.Predmetom tejto časti zákazky je dodávka čerstvej zeleniny, zemiakov, čerstvého ovocia a orechov za týchto podmienok: Potraviny - čerstvá zelenina, zemiaky, ovocie je potrebné dodať na základe mailovej objednávky , ktorá bude uskutočnená najneskôr deň vopred do 13,00 hod. Úspešný uchádzač (dodávateľ ) doručí tovar 3x do týždňa a to v pondelok , v stredu a piatok v časovom rozmedzí od 06,00 8,00 hod do všetkých ŠJ ( miest plnenia) podľa objednávok, alebo podľa potreby verejného obstarávateľa. V prípade ak by na piatok pripadal deň pracovného pokoja/sviatok, doručí uchádzač Tovar v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu pracovného pokoja/sviatku, a/alebo na základe objednávok. Tovar musí mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Tovar musí byť dodávaný v 1. Akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Tovar musí byť čerstvý, zdravý, nenapadnutý hnilobou, bez cudzieho pachu, bez nadmernej vlhkosti. Zemiaky musia byť zdravé, nenapadnuté hnilobou, bez cudzieho pachu,bez nadmernej vlhkosti, dostatočne zrelé bez nadmernej zeminy. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu obstarávania.Predmetom tejto časti zákazky je dodávka mrazených potravín- ryby, zelenina, zemiaky, ostatných mrazených výrobkov za týchto podmienok: Tovar je potrebné dodať na základe mailovej objednávky , ktorá bude uskutočnená najneskôr deň vopred do 13,00 hod. Úspešný uchádzač ( dodávateľ ) doručí objednaný tovar 3x do týždňa a to v pondelok , v stredu a piatok v časovom rozmedzí od 06,00 8,00 hod do všetkých ŠJ ( miest plnenia) podľa objednávok, alebo podľa potreby verejného obstarávateľa. V prípade ak by na piatok pripadal deň pracovného pokoja/sviatok, doručí uchádzač Tovar v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu pracovného pokoja/sviatku, a/alebo na základe objednávok.Tovar musí mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Tovar musí byť dodávaný v akosti, kvalite a s dokladmi zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky Zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu obstarávania.Predmetom tejto časti zákazky je dodávka trvanlivých potravín- strukovín, múky, cukru, ryže,konzervovanej zeleniny, džemov,koncentrátov, čajov, instatntných nápojov, ostatných trvanlivých výrobkov za týchto podmienok: Tovar je potrebné dodať na základe mailovej objednávky , ktorá bude uskutočnená najneskôr deň vopred do 13,00 hod. Úspešný uchádzač ( dodávateľ ) doručí objednaný tovar 3x do týždňa a to v pondelok , v stredu a piatok v časovom rozmedzí od 06,00 8,00 hod do všetkých ŠJ ( miest plnenia) podľa objednávok, alebo podľa potreby verejného obstarávateľa. V prípade ak by na piatok pripadal deň pracovného pokoja/sviatok, doručí uchádzač Tovar v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu pracovného pokoja/sviatku, a/alebo na základe objednávok Tovary musia mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Tovary musia byť dodávané v 1. akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch, nie vakuovo balené. Vajcia musia byť dodávané v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/7 to znamená, dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni. Vajcia musia pochádzať zo schválených a kontrolovaných chovov. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu obstarávania.

Doplňujúce informácie

1.Vzhľadom k prednast. formul.je v bode II. 1. 2 ) uvedený iba hlavný CPV kód pre celú zákazku a ostatné hlavné CPV kódy pre jednotlivé časti sú uvedené v doplňujúcich CPV kódov jednotl. častí. 2. Komun. medzi VO a záujem. sa uskutoční výhradne v sl.. jazyku, prípadne v čes. jazyku.Ver. obstar. bude pri komunikácii s uchádzačmi /záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Tento spôsob komunik.sa týka akejkoľ. komunik.a podaní medzi ver. obstar. záujem./uchádzačmi (ak nie v SP uvedené inak). Systém Josephine je na účely tohto ver. obst. softvér na elektroniz.zadávania ver.zákaziek. 3. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v tejto zákazke v systéme Josephine ako aj súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, SP, prílohy k SP) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe Josephine:https://josephine.proebiz.com/sk/tender/9376/summary 4.Pokiaľ sa v SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokument. a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elekt. predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádz. ako aj verej. obstar.). V tejto zákazke sa bude v pap. podobe predkladať len orig. bank.záruky/poistenie záruky. Ver.obst.. pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predlož.dokumentov (origin. alebo overených kópii), kt. boli obsahom el.ponuky. Forma uplatnenia revíz.postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z,z, v platnom znení. Uchádzač, záujemca, účastník alebo osoba, kt.práva alebo právom chráň.záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom ver.obstarávateľa, môže podať žiadosť o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 Z.z. v plat.znení. Všetky dokum. tvoriace obsah ponuky musia byť predlož. verej. ob. elektronic., pričom el. formu dokum. musí uchádzač vyhotoviť z orig.alebo z úradne over.fotokópie orig.dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 ZVO uchádzač predlož. verejným ob. požadované dokum. v papier.podobe vo forme orig.alebo úradne over.fotokópie orig.dokumentu. Ver.obst.pristúpi k žiadosti o predlož. papier.formy dokum. len výnimočne, napr. v prípade pochybnosti o autenticite alebo nepozmenenia elekt.predloženého dokladu. 5. Ver. obst. na zákl. § 66 ods.7 zákona č. 343/2015 Z. z. ZVO . rozhodol, že vyhodnotenie. splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň ver. obst. vyhodnotí spln. podm. účasti uch., ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6. Pri JEDe: Ver. obst. uvádza, že uchádz. má použ. elektron. formul.JEDu a obmedzuje inform. požadov. na podm. úč. (týkajúce sa časti IV: Podmien. účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 7 . Rámcové dohody na jednotlivé časti uzatvor. s úspeš. uchádz. nadobúdajú platnosť dňom ich podpisu obidvoma zmluv. stran. a účinn. v súlade s § 47a ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Obč.z. 8. Predmetné VO nie je zelené VO, nie je obstarávanie inovácií, ani nie je obstarávanie zamerané na soc. aspekty 9.Ver. obstarávateľ uplatňuje aj podmienku (dôvod vylúčenia uchádzača) podľa § 40 ods. 6 písm. g ) ZVO 10. ostatné info v súťažných podkladoch.