Vyhlásené obstarávanie

KV-2_Rekonštrukcia a zvýšenie energetickej efektívnosti základnej školy A. Dubčeka


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 721 770,96
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
19. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
19. November 2020
Ponuka musí platiť do:
1. Apríl 2021
Miesto otvárania ponúk:
elektronický systém EVO
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Sprístupnenie a proces vyhodnocovania je neverejný v nadväznosti na použitie elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Výsledky

KV-2_Rekonštrukcia a zvýšenie energetickej efektívnosti základnej školy A. Dubčeka

Opis obstarávania

Celková technická obnova základnej školy, zvýšenie energetickej úspornosti a znižovanie environmentálnej záťaže využitím slnečnej energie a zrážkových vôd. Zákazka realizovaná v systéme EVO ver. 18.0. Obnova budovy základnej školy za účelom zníženia jej energetickej náročnosti a splnenia aktuálne požadovaných tepelnotechnických parametrov obnovovaných verejných budov. V prvom poradí budú realizované práce Výmena otvorových konštrukcií, zateplenie strešného plášťa, oprava elektroinštalácie a vybudovanie rozvodov pre fotovoltaiku, úprava zdravotechniky. Všetky práce musia byť zrealizované v súlade so zverejnenou projektovou dokumentáciou. Ďalšie práce budú realizované v lehote platnosti rámcovej dohody v nadväznosti na vyčlenené finančné prostriedky.

Doplňujúce informácie

a) 31.1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom v systéme EVO, ktorý je súčasťou profilu dňom zverejnenia výzvy vo vestníku UVO. 31.2.Zákazku si záujemca sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. Komunikácia v zákazke prebieha povinne elektronicky. 31.3.Portál na predkladanie ponúk je prístupný pre záujemcov do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby sa zoznámili so súťažnými podkladmi v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. 31.4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo prijať rámcovú dohodu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní. 31.5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa verejne nepoužijú bez súhlasu uchádzačov. Kompletné ponuky sú privátne prístupné len pre kontrolný orgán. 31.6.Z dôvodu, že predmet zákazky môže byť financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP alebo pridelených grantov sa predávajúci zaväzuje strpieť' výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a)Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby b)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby c)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby d)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov e)Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva.