Vyhlásené obstarávanie

Príprava a dodávka celodennej stravy


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Seniorcentrum Staré Mesto
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 563 653,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
23. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
23. November 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Príprava a dodávka celodennej stravy

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb - Príprava a dodávka celodennej stravy (ďalej tiež len služba alebo predmet zákazky) spočívajúca v každodennej príprave a dodávke celodennej stravy do zariadení verejného obstarávateľa (vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin), pričom musí byť vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál zabezpečená pestrosť a vyváženosť stravy.. Predmetom zákazky je poskytnutie služieb - Príprava a dodávka celodennej stravy (ďalej tiež len služba alebo predmet zákazky) spočívajúca v každodennej príprave a dodávke celodennej stravy do zariadení verejného obstarávateľa (vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin), pričom musí byť vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál zabezpečená pestrosť a vyváženosť stravy.

Doplňujúce informácie

Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Pri preukázaní splnenia osobného postavenia jednotným európskym dokumentom postačuje globálne prehlásenie splnenia podmienok účasti v časti IV. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov alebo naskenované kópie úradne overených fotokópií originálnych dokladov (napr. vo formáte .pdf). Ak nejde o vyhľadanie dokladov verejným obstarávateľom z informačného systému verejnej správy, doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené prostredníctvom elektronického portálu https://obstaravanie.eranet.sk/. V prípade, že sú doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, môže uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je oprávnený použiť aj doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. V prípade pochybností o pravosti "naskenovaných" dokladov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo požadovať predloženie dokladov vo forme zaručenej konverzie. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup k nasledovným dokladom /podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní/: doklad podľa § 32 ods.2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, anii zamerané na sociálne aspekty. V súlade s §66 ods. 7 sa bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti podľa §40 po vyhodnotení ponúk podľa § 53 na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.